Na sajmu u Ningbou proizvodi 18 kompanija iz Srbije

Među srpskim kompanijama su one koje proizvode vina i pića, organske proizvode, džemove i namaze, suvo voće, dijetetske suplemente, jestiva ulja, kao i hranu i kozmetiku za kućne ljubimce, saopštila je Privredna komora Srbije.

hrana, dzem, tegla, kuhinja, slatko, pekmez, pixnio

Sajam traje do sutra, a promociju proizvodnog i izvoznog potencijala Srbije organizuju PKS i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomuinikacija.

Direktorka predstavništva PKS u Kini Jelena Grubor Stefanović je izjavila da i pored otežanih uslova zbog pandemije i nemogućnosti učešća predstavnika kompanija, kineski partneri imaju priliku da se upoznaju sa proizvodima i ukusima Srbije.

CEEC Ekspo se sastoji iz tri segmenta, izložbe zemalja Centralne i Istočne Evrope, međunarodne izložbe robe široke potrošnje i stalne izložbe uvoznih proizvoda.

Održava se na 200.000 kvadratnih metara, uz 2.000 izlagača i više od 6.000 poslovnih partnera i kupaca.

“Vlada Kine je u cilju unapređenja trgovinske i ekonomske saradnje Kine i 17 zemalja Centralne i Istočne Evrope odredila je grad Ningbo kao platfomu za promociju robne razmene i ekonomske saradnje u skoro svim oblastima privrede. Ningbo namerava da uveze robu u vrednosti od 10 milijardi dolara iz zemalja Centralne i Istočne Evrope, što je velika šansa za kompanije iz Srbije”, kaže Jelena Grubor Stefanović.

Ambasada Srbije u Kini, Generalni konzulat u Šangaju u saradnji sa predstavništvom PKS u Kini zajednički su učestvovali u svim propratnim događajima i manifestacijama organizovanim u okviru ovoga velikog međunarodnog skupa.

“Verujemo da ćemo zajedničkim aktivnostima uspeti da predstavimo što više srpskih kvalitetnih proizvoda tržištu Kine i da će oni postati izbor kineskih potrošača prilikom kupovine”, istakla je Grubor Stefanović.