Brzo, digitalno i transparentno: “Generali Srbija” plasirala novu platformu za zdravstveno osiguranje, evo šta sve “Advance Care” donosi korisnicima

Prezentacija je održana u hotelu “Hajat”, a o njenom značaju govorili regionalni direktor Generali CEE i generalni direktor Generali CEE Holdinga Manlio Lostuzi, Hose Pedro Inacio, izvršni direktor “Advance Care”, zatim Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora “Generali Osiguranja Srbija”, Veselin Danilovac, član Izvršnog odbora “Generali Osiguranja Srbija”, kao i Milan Dinić, vlasnik medicinske ustanove “Vizim”.

Stručnjaci iz oblasti osiguranja i zdravstva zajednički su ukazali na to da je krajnji cilj platforme “Advance Care” zadovoljan klijent, odnosno olakšan pristup uslugama osiguranja u uslovima kada je to njemu najpotrebnije. “Trojstvo”, odnosno ekosistem koji formiraju osiguravajuće kompanije, zdravstvene ustanove i klijenti trebalo bi da funkcioniše na zadovoljstvo svih i da, u krajnjoj liniji, doprinese unapređenju tržišta osiguranja u Srbiji.

Govornici su naglasili značaj potpune automatizacije i digitalizacije postupka koji će korišćenje papira u postupcima oko zdravstvenog osiguranja anulirati i tako doprineti značajnoj uštedi vremena, koje je u uslovima brzog života sadašnjoj populaciji primat. Manje papira znači manje otpada, tako da je obuhvaćen i ESG momenat.

Brzo, digitalno i transparentno, tri su reči kojima bi se mogla opisati platforma “Advanced Care”, a Srbija je prva zemlja posle Portugalije koja pokreće ovaj projekat, što je istorijski trenutak, istaknuto je na prezentaciji.

Foto: Nada Matić / Ringier

.

“Advance Care” objedinjuje naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju

Manlio Lostuzi, kazao je da ova nova digitalna platforma integriše naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju. “Istovremeno, ona nudi jednostavan korisnički interfejs, kako bi obezbedila besprekorno korisničko iskustvo klijentima i ljudima koji učestvuju u obradi odštetnih zahteva”, rekao je on.

Prema rečima Lostuzija, implementacija ovog projekta predstavlja važnu prekretnicu za “Generali osiguranje” i potvrda je posvećenosti te kompanije usvajanju digitalne transformacije i pružanju vrhunskog iskustva klijentima.

“Sa ovim novostvorenim digitalnim ekosistemom za privatno zdravstveno osiguranje, dodatno ćemo automatizovati obradu odštetnih zahteva, smanjiti opterećenje pružalaca medicinskih usluga i na kraju, poboljšati iskustvo naših korisnika “, rekao je Lostuzi.

On je naveo i da platforma ” Advance Care” omogućava brži proces predautorizacije i isplate odštetnih zahteva, da je bez papira i razmene dokumentacije za više od 75 odsto odštetnih zahteva, kao i da je praćenje refundacije medicinskih troškova u realnom vremenu, čime se obezbeđuje transparentnost.

Kako je dodao, platforma omogućava i automatizovano upravljanje odštetnim zahtevima, što ubrzava celokupni proces i smanjuje mogućnosti ljudske greške.

Predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija Dragan Filipović rekao je da je ta kompanija dugogodišnji lider u oblasti privatnog zdravstvenog osiguranja i da zato ima obavezu da inovira svoje usluge i da klijentima ponudi nešto novo.

“Zato je Srbija prva zemlja koja u okviru Generali grupe implementira platformu Advance Care”, rekao je Filipović. On je za “Blic Biznis” potvrdio ogromna očekivanja od nove platforme.

“Prevencija je ključ kontrole troškova”

Filipović je naveo i da u ovom trenutku oko 100.000 građana koristi prednosti privatnog zdravstvenog osiguranja u Srbiji preko Generalija, naglašavajući da su potencijali mnogo veći.

“Zdravstveno osiguranje ima dvocifren godišnji rast i sa ovakvim tehnološkim unapređenjem očekujemo da napravimo značajan iskorak u ovoj oblasti osiguranja”, rekao je on.

Filipović je naveo i podatak da su partneri “Generalija” ustanove koje pružaju medicinske usluge i da je njih trenutno oko 900 i one će zahvaljujući novoj platformi imati potpuno digitalizovanu prepisku sa kompanijom i više od tri četvrtine uputa na lečenje i isplata odštetnih zahteva biće rešavano bez angažovanja zaposlenih, odnosno potpuno automatizovano.

On je kazao i da kompanija planira da nastavi da ulaže u tehnologiju kako bi dodatno unapredila svoju ponudu i zadovoljila rastuće i zahtevnije potrebe svojih klijenata.

“Zdravstveno osiguranje je jedino osiguranje koje se kupuje da se koristi, a prevencija je ključ kontrole troškova” zaključio je Filipović.

“Advance Care” digitalna platforma skratiće rokove plaćanja

Član Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija Veselin Danilovac rekao je da će se zahvaljujući “Advance Care” digitalnoj platformi rokovi plaćanja skratiti na dva radna dana od obavljenog pregleda.

“Na kraju, ona će značajno ubrzati naše interne procese i omogućiti nam da spremno dočekamo nove klijente koji od industrije osiguranja očekuju vrhunsku uslugu, transparentnost, jednostavnost i brzinu koja je imperativ nove generacije”, rekao je Danilovac.

On je naglasio i da je ova platforma potpuno prilagođena usluzi koja je veoma razvijena u svetu, telekonsultacijama sa lekarima, i da se njena ekspanzija uskoro očekuje i u Srbiji.

Dinić je, između ostalog, istakao da će ova jedinstvena platforma doprineti dobijanju boljeg uvida u zdravstvene potrebe stanovništva. što će doprineti povećanju kvaliteta usluge koju medicinske ustanove, ali i osiguravajuće institucije moći da pruže.

(Izvor: Blic Biznis, Tanjug)

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com