DOŽIVI SRBIJU KROZ ISKUSTVO: Na manifestaciji “Dubai ekspo 2020” predstavljen novi turistički brend naše zemlje

“SRBIJA. DOŽIVI!”, naziv je novog turističkog brenda naše zemlje, koji su TOS i nacionalna platforma “Srbija stvara” predstavili na Svetskoj izložbi “EKSPO 2020” u Dubaiju, kao deo nove strategije marketinga u cilju privlačenja domaćih i stranih turista.

ДОЖИВИ СРБИЈУ КРОЗ ИСКУСТВО: На манифестацији Дубаи експо 2020 представљен нови туристички бренд наше земље

Foto Promo

Namenjen je turistima koji traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije.

Inspiracija je nađena u neponovljivom i dinamičnom doživljaju, koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno.

Novi brend simbolizuje taj dinamični doživljaj koji turisti mogu da razumeju, osete i dele dalje.

– Primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju našim promotivnim aktivnostima – navela je Marija Labović, direktorka TOS.

Foto Promo

Prema rečima Ane Ilić, više savetnice premijerke za kreativne industrije i turizam, vođe tima platforme “Srbija stvara” i zamenice generalne komesarke za nastup Srbije na EKSPO 2020 Dubai, veoma je značajno što je baš ovaj momenat iskorišćen za poboljšanje brenda Srbije i njenih turističkih potencijala.

– Već smo na ovogodišnjoj Svetskoj izložbi pokazali da je Srbija moderna, kreativna i inovativna zemlja, koja i te kako ima šta da ponudi svojim posetiocima i tako mnogo učinili za poboljšanje imidža zemlje – rekla je Ilić.

– Važno je iskoristiti priliku i pozitivno uticati i na promenu turističkog brenda, na kojem smo zajedničkim snagama radili proteklih meseci, kako bismo privukli što više posetilaca iz celog sveta da dođu i posete Srbiju.

Foto Promo

VIŠE OD POLA MILIONA

– PAVILJON Srbije na svetskoj izložbi je posetilo više od pola miliona posetilaca, a očekujemo još toliko, što samo govori o veličini ciljne grupe koju želimo da privučemo – navela je Ilićeva.

Primena novog turističkog brenda “Srbija. Doživi!” počinje ove godine. Kako će se promovisati Srbija, destinacije i najznačajniji turistički proizvodi, domaćoj javnosti biće detaljnije predstavljeno na predstojećem 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com