Lanac sendviča “Subway” razmatra mogućnost prodaje svog biznisa. Prodaja bi mogla proceniti lanac sendviča na više od 10 milijardi dolara, prvi je izvestio “Wall Street Journal”.
0:00/ 0:00
Očekuje se da će proces, koji je u ranoj fazi, privući potencijalne korporativne kupce i privatne investicijske kompanije, navodi se u izveštaju, dodajući da je moguće da neće biti prodaje ili drugog posla.
Blic preporučuje
– Kao kompanija u privatnom vlasništvu, ne komentarišemo vlasničku strukturu i poslovne planove – rekao je kompanije Rojtersu u izjavi poslanoj e-poštom.
“Subway”, jedan od najvećih svetskih brendova restorana brze usluge, ima više od 37.000 restorana u preko 100 zemalja. Kompanija sa sedištem u Milfordu, “Conn.”, poznata po sendvičima dugim metar, u vlasništvu je dveju porodica osnivača više od pet decenija.
Godine 2021. mediji su izveštavali su da se “Subway” sprema za prodaju, ali lanac restorana je to demantovao.
(Izvor: SEEbiz)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.