Ljudi manje kupuju farmerke: Čuvene “leviske” donele manju zaradu kompaniji

Američka kompanija Levis (Levi Strauss & Co) saopštila je da je u trećem kvartalu zabeležila neto prihod od 1,51 milijardu dolara, ispod očekivanja tržišta koja su prognozirala čist prihod od 1,54 milijarde dolara.

SORTI_lasersko_dizajniranje_farmerki_dizajn_farmerke_sare_laser_Levis_vesti_blic_safe_sto_MM_sd03
SORTI_lasersko_dizajniranje_farmerki_dizajn_farmerke_sare_laser_Levis_vesti_blic_safe_sto_MM_sd03

Kompanija je na osnovu ovih rezultata korigovala naniže godišnju prognozu rasta i navela da je razlog slabija prodaja proizvoda od teksas platna u robnim kućama i velikim prodavnicama, prenosi CNBC.

Rast prodaje u Levis prodavnicama i preko sajta nije bio dovoljan da nadoknadi pad u veleprodaji.

Levis sada smatra da će njen međugodišnji rast prodaje biti između nule i jedan odsto, dok je prethodno očekivala rast između 1,5 i 2,5 odsto.

Neočekivano toplo vreme tokom kasnog leta i jeseni je naštetilo prodaji, posebno prodaji muških farmerki u veleprodaji, rekao je glavni direktor Levisa za finansije i razvoj Harmit Sing za CNN.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com