MASK RASTERAO OGLAŠIVAČE Volkswagen do daljnjeg prekida reklamiranje na Tviteru

Nemački Volkswagen (VW) se u petak pridružio nizu drugih velikih kompanija koje su zamrzle reklamiranje na Twitteru otkako je Elon Mask preuzeo tu društvenu mrežu.

Slušaj vesti

0:00/ 0:00

Povod za potez nemačkog giganta je saopštenje uprave Twittera da će revidirati pravila reklamiranja.

Blic preporučuje

Grupacija VW je “sugerisala svojim brendovima da do daljeg pauziraju plaćene aktivnosti na platformi.”

Foto: Martin Meissner / Tanjug/AP

– Pažljivo pratimo situaciju i odlučićemo o budućim koracima zavisno od razvoja – saopštio je Volkswagen, koji pod svojim krovom ima i brendove Audi i Porsche. Audi je prekid reklamiranja najavio još prethodnog dana.

Nešto ranije, slične odluke su najavili američka automobilska grupacija General motors i britanski proizvođač cerealija General Mills.

(Investitor)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com