Nemački Volkswagen (VW) se u petak pridružio nizu drugih velikih kompanija koje su zamrzle reklamiranje na Twitteru otkako je Elon Mask preuzeo tu društvenu mrežu.
0:00/ 0:00
Povod za potez nemačkog giganta je saopštenje uprave Twittera da će revidirati pravila reklamiranja.
Blic preporučuje
Grupacija VW je “sugerisala svojim brendovima da do daljeg pauziraju plaćene aktivnosti na platformi.”
– Pažljivo pratimo situaciju i odlučićemo o budućim koracima zavisno od razvoja – saopštio je Volkswagen, koji pod svojim krovom ima i brendove Audi i Porsche. Audi je prekid reklamiranja najavio još prethodnog dana.
Nešto ranije, slične odluke su najavili američka automobilska grupacija General motors i britanski proizvođač cerealija General Mills.
(Investitor)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.