Ogromni pritisci Junajted Grupe na Evropski parlament. Rezultat: 2 od 12

Dragan Šolak je toliko frustriran stalnim porazima od Telekoma i Vladimira Lučića.

Izvor: B92.net

Foto: Profimedia

Foto: Profimedia

Šta prolazi u Srbiji ne prolazi u EU!

U svojoj dosadašnjoj praksi Evropski parlament je jako loše reagovao na medijske pritiske i nedozvoljeni uticaj na njegovo demokratsko odlučivanje. Ako je suditi po prethodnoj praksi, može se očekivati stroga osuda Junajted grupe i Dragana Šolaka, uključujući da “popiju” sopstveni amandman. Ako Šolak i kompanija nastave sa takvim praksama, i reakcija evropskih institucija na njihov račun biće mnogo oštrija, objasnili su naši upućeni sagovornici iz Brisela.

Njemu deluje kao ogroman uspeh kada, od 12 šuteva i uz sudije na svojoj strani i maksimalno nesportsko ponašanje, pogodi okvir gola dva puta. Ali treba da zna da utakmica nije gotova i da je debakl Junajted Grupe neizbežan.

Junajted Grupa i Dragan Šolak, uz pomoć političkih i lobističkih saradnika i uz najbrutalniji medijski pritisak, nameravali su da ubace svog tržišnog konkurenta Telekom Srbija u čak 12 amandmana na izveštaj Evropskog parlamenta, po svemu sudeći uspelo im je u dva – i to ni približno agresivno kako su inicijalno zamislili!
Šolak i njegova grupacija proglasili su Telekom za krvnog neprijatelja, protiv koga se ne biraju sredstva. Posle višegodišnje beskrupulozne kampanje u Srbiji, rat protiv Telekoma preneli su u Brisel.

Ovo nije prvi put da Junajted Grupa, sa centralama u Holandiji i Luksemburgu, pred institucijama EU udara na srpsku kompaniju. Međutim, sada su kao nikada pre uložili ogroman novac, angažovali sve moguće političke i lobističke veze, napravili ceo medijski cirkus, izvršili najstrašniji pritisak kako bi se u Briselu nanela što veća šteta poslovnoj reputaciji njihovog najvećeg konkurenta.

Sve suprotno evropskoj praksi i vrednostima u koje se Junajted Grupa, njeni mediji i njihov zajednički gazda Šolak toliko kunu.Sigurno je da treba najiskrenije pozdraviti svaki monitoring napretka Srbije na njenom evropskom putu koji obavljaju institucije EU, uključujući Evropski parlament, i sa dužnim poštovanjem se odnositi prema njihovim zaključcima i preporukama.

Protiv Telekoma se vodi kontinuirana kampanja medijskih dezinformacija, kojom se lažno predstavlja i podriva poslovanje kompanije.

I, zaista, Junajted Grupa i Dragan Šolak protiv Telekoma Srbija vode rat bez milosti i bilo kakvog obzira.

U tom ratu je ujedno pala svaka maska sa medija u njihovom vlasništvu, poput N1 i Nove, kao “nezavisnih, profesionalnih, objektivnih”. Ovi mediji su svojom uredničkom politikom i novinarskom praksom – koji su uvek i bez izuzetka ne samo u interesu njihovih vlasnika, već i najagresivnije i najbrutalnije protiv tržišne konkurencije tih vlasnika – pokazali da su samo batina u Šolakovim rukama, udarna medijska divizija za ostvarenje poslovnih i političkih interesa Junajted Grupe.

Podsetimo, kao što je u nedavnom serijalu novinarskih istraživanja bez i najmanje sumnje dokazano, a sve na osnovu javno dostupnih izvora informacija, dokumenata i registara, koje niko nije demantovao, glavni saradnici Junajted Grupe su Volfram i Marija Kuoni, u Švajcarskoj poznati kao osobe koje rade za Rusiju, “bankari Kremlja”. Šolaka i Kuonije do danas veže čitav lanac zajedničkih poslova širom svete, a gde su najčešći poslovni akteri njegova Junajted Grupa i njihov Aspermont.

Protiv koga Šolak proglasi rat, kao što je to uradio srpskom Telekomu, u tom ratu vrlo važnu ulogu na njegovoj strani ima tandem Kuoni.

Šta preostaje Telekomu Srbija? To je na rukovodstvu ove kompanije, a pre svega generalnom direktoru Vladimiru Lučiću, da proceni. Deluje da Telekom samo treba da nastavi ono što je sa mnogo uspeha započeo. Da se i dalje žestoko bori. Pre svega u interesu svojih korisnika, građana Srbije i svih zemalja u kojima posluje, kao i u interesu daljeg razvoja i modernizacije srpske privrede. Korisnicima da nudi, kao i do sada, najkvalitetnije usluge – najbolje TV sadržaje, od sporta preko informative do filmova i serija, zatim najbrži i najpouzdaniji internet u celoj zemlji, najbolju mobilnu telefoniju.

Telekom će takođe sigurno nastaviti da dalje razvija najmodernije digitalne usluge i da vizionarski ulaže u inovativne “startap” projekte, kao podsticaj našoj kompletnoj privredi, njenoj globalnoj konkurentnosti, ali i našoj medicini, nauci, urbanom razvoju.

Ovaj srpski gigant će svakako i dalje razvijati snažna partnerstva sa najjačim zapadnim kompanijama, od Vodafona preko Blumberga i Euronjuza do Majkrosofta i najnovije Njuzmaksa, plus veoma važnu saradnju sa finansijskim institucijama EU.

Telekom će, bez sumnje, nastaviti da se od domaćeg i regionalnog lidera transformiše u uspešnu, modernu, međunarodnu kompaniju, koja u poslovanju primenjuje sve evropske standarde, a prisutna je na tržištima širom EU, sa potencijalom i za najveće i najbogatije tržište SAD.

Telekom Srbija će, uprkos pokušajima Junajted Grupe da ga uvuče u njihovo blato ratova bez milosti, frustracija i gubitništva, nastaviti da bude samo na ponos našoj Srbiji i najpouzdaniji oslonac svojim korisnicima i partnerima.

Ovo su činjenice

Amandmani EP u kojima se pominje Telekom Srbija sadrže neke formulacije koje nemaju uporište u činjenicama. A činjenice su sledeće:

1. Operater SBB u vlasništvu Junajted Grupe i dalje ima više od 40 odsto tržišnog učešća, što se smatra dominantnim položajem. Nekakva briga zbog tržišne dominacije Telekoma samim tim je neosnovana.

2. Najveća srpska kompanija za trgovinu oglasnim prostorom u medijima, Dajrekt Medija, je u vlasništvu Junajted Grupe. Samim tim je neosnovana i briga za fer medijsko tržište.

3. Neosnovana je i jer identične TV sa nacionalnom frekvencijom u svojoj ponudi imaju i SBB i Telekom. Razlikuju se u ponudi kablovskih kanala, gde SBB ima svoje, Telekom svoje.

4. Govoriti da kablovski kanali Telekoma protežiraju vlast je besmislica: međunarodni brendovi za koje Telekom ima licencu Blumberg i Euronjuz to ne smeju da rade, a protiv domaćih kanala bukvalno ni jedan jedini postupak nije pokrenut zbog netačnog izveštavanja ili kršenja etičkih standarda.

5. Telekom Srbija ne dobija novac iz budžeta Republike Srbije, nije budžetski korisnik, ne prima subvencije. Finansira se isključivo iz sopstvenih prihoda i, kao i sve kompanije, na tržištu kapitala. Telekom zapravo milijardama preko dividendi, kao i plaćanjem poreza i svih dažbina u Srbiji, samo doprinosi državnoj kasi.

6. Evropska investiciona banka i Telekom Srbija su potpisali ugovor o saradnji u razvoju 5G mreže u Srbiji, BiH i Crnoj Gori za dobrobit tih država, njihovih građana i privrede i opšte tehnološke modernizacije u regionu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com