Preduzetnik mora biti predator – kakve savete nam daje Dejvid Trot

U poslu, kao i u životu, svako od nas mora da se izbori za svoje mesto. Knjiga Dejva Trota „Predatorsko razmišljanje” nam pokazuje kako da tu bitku ne vodimo laktovima nego pameću. Koristeći primere iz stvarnog života autor nam objašnjava put do uspeha i praktične mudrosti.

Dejv Trot, kopirajter, kreativni direktor i osnivač inovativnih advertajzing agencija. Uživa ugled kreativnog lidera u svetu advertajzinga. Njegov pristup stvaralačkom promišljanju prevazilazi granice branše i čini ga uzorom svakome ko želi da izađe van kruga osrednjosti, a pita se kako da načini prvi korak.

„Dejv Trot se obraća širokoj publici, nastojeći da praktičnim primerima predstavi delotvornost kreativnog promišljanja – koje provokativno naziva predatorskim. Anegdotskim pričama iz istorije biznisa, kulture, umetnosti, sporta, stvarnosti uopšte, a pre svega iz svog ličnog i profesionalnog sveta, Trot je uspostavio kako istinski masterklas na temu nadmudrivanja konkurencije, tako i nadahnjujuću knjigu koja na kreativan način otkriva suštinu našeg postojanja u zajednici s drugima.” (iz recenzije Sandej Tajmsa)

Čitaoci portala RTS koji pri poručivanju na sajtu kpknjige.com u polje Napomena unesu kod “rts-kp” ostvariće popust od 10%.

Knjigu „Predatorsko razmišljanje” objavila je izdavačka kuća KPknjige.

„Trotov „predator” gnuša se učenja napamet, kopiranja formula i traženja instant rešenja. Sve što pročita, otkrije ili sazna stvaralac pretvara u koncepte i principe, i nadalje se drži samo njih. Nove situacije traže nova rešenja, ali princip je ono što je nepromenljivo: bez njega se ne može stvoriti nešto konkretno iz mnoštva rasutih i nepovezanih elemenata.” (iz recenzije Bojana Lekovića, osnivača KupujemProdajem)

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com