PROMENA PREPOZNATLJIVOG DIZAJNA ČUVENOG BRENDA Evo koji simbol nestaje sa pakovanja čokoladice

Čuvena čokoladica “Toblerone”, poznata po svom jedinstvenom dizajnu, više ne sme da prikazuje planinski lanac ​​Materhorn na svojoj ambalaži.

Slušaj vesti

0:00/ 0:00

Foto: shutterstock

Ljubitelji čokolade širom sveta teško mogu da zamisle Toblerone bez Materhorna. Odluka je doneta – poznata planina mora da siđe s ambalaže – iz jednostavnog razloga.

Famozno pakovanje “Tobleroneovih” čokoladnih trouglića se mora promeniti jer američki proizvođač Mondelez većinu svoje proizvodnje seli iz Švajcarske u Slovačku, prenosi Feniks magazin.

Stoga, čokolada gubi svoje švajcarsko poreklo, a takođe i dozvolu za prikazivanje Materhorna, nacionalnog simbola Konfederacije.

Ova vest nije sasvim nova. Već prošle godine je bilo jasno kako Toblerone mora da osmisli novi dizajn. Čokoladice s novim dizajnom trebalo bi da budu dostupne od leta.

Foto: shutterstock

Materhorn će biti zamenjen jednostavnim planinskim logotipom.

“Redizajn pakovanja uvodi modernizovani i pojednostavljeni planinski logo koji je usklađen s geometrijskom i trouglastom estetikom”, rečeno je Mondelez korporacije za medije.

Osim toga, oznaka “Toblerone – of Switzerland”, koja je do sada bila na pakovanjima, mora biti zamenjena sa “established in Switzerland”.

(Izvor: Fenix magazin)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com