Šef AirBnB-a nije zadovoljan poslovanjem kompanije! Jedan od osnivača platforme traži od vlasnika smeštaja da spuste cene

– Naš sistem je dizajniran za mnogo manju kompaniju u odnosnu na koju je izrasla, nedavno je priznao njen izvršni direktor Brajan Česki, koji je suosnivač platforme za iznajmljivanje stanova i kuća 2008. godine.

Blic preporučuje

Zaista spolja, gigant za iznajmljivanje izgleda kao da napreduje: upravo se vratio na najviše nivoe poslovanja, u odnosu na 80 odsto poslovanja u osam nedelja pandemijske 2020. godine.

Međutim, kompaniju muče sve češće pritužbe njegovih korisnika – i domaćina i turista – od kojih su neke sastavljene u posebno štetnom izveštaju grupe “The Bear Cave” ranije ove godine.

Suština problema je da se gosti osećaju kao da mogu dobiti bolje (i jeftinije) iskustvo u hotelu nego u nečijoj slobodnoj sobi, ali domaćini, naravno, žele da zarade više novca.

Štaviše, uprkos tome što su kompaniju osnovali dizajneri, ona nije sasvim uspela u svojoj zamisli.

Moramo dovesti u red svoju kuću, rekao je Česki u nedavnom intervjuu za Bloomberg. – Moramo se pobrinuti da su oglasi odlični, da pružamo odličnu uslugu korisnicima i da smo pristupačni. I rekao sam našem timu da se možemo vratiti stvaranju novih i uzbudljivih stvari kada popravimo tu osnovu.”

– Da koristim preciznu metaforu, to je kao da nikada nismo u potpunosti izgradili temelje. Kao, imali smo kuću i imala je četiri stuba kada je trebalo 10, rekao je Česki.

Ali rekonstrukcija objekata velikih Airbnb-ovih razmera nije lak podvig. „Što ste veći, potrebno je više truda da se poveća kvalitet“, dodao je. “I to je ono na šta smo se zaista fokusirali.”

Posao krpljenja

Sa preko 50 malih ažuriranja na Airbnb-u u maju ove godine, nakon čega je usledilo još pet novih i daljih nadogradnji koje se očekuju u novembru, Česki je 2024. opisao kao “godinu usavršavanja naše osnovne usluge”.

Analizirajući desetine miliona pritužbi na korisničku podršku i oko 15.000 postova na društvenim mrežama, Airbnb je uspeo stvoriti “hit listu” poboljšanja koja bi trebalo napraviti na Airbnb-u, uključujući transparentnije cene.

Na primer, tradicionalno je Airbnb dodao naknade za čišćenje i poreze na cenu kada dođete do poslednjeg ekrana za rezervaciju. To je značilo da su domaćini mogli navesti svoju imovinu po stvarno konkurentnoj ceni kako bi namamili goste — i sakriti previsoke naknade za čišćenje do poslednjeg trenutka.

Sada će cena prostora za iznajmljivanje na karti uključivati ​​sve naknade.

Štaviše, Airbnb-ov novi sistem za proveru unosa može prepoznati i ukloniti lažne unose, a njegova funkcionalnost pretraživanja je poboljšana novim filterima za velike krevete i domove prilagođene kućnim ljubimcima.

Iako je Česki priznao da su mnoga od ovih poboljšanja zapravo bila popravka dubokih pukotina u osnovama Airbnb-a, on je optimista da bi transformacija ipak trebalo da reši neke od postojećih problema kompanije.

– Nadam se da će do sledeće sezone putovanja to biti materijalno bolja usluga, rekao je, gledajući unaprijed u sljedeće ljeto. “A onda ćete početi viđati mnogo novih stvari od Airbnb-a.”

Českijev savet za domaćine

Iako je veći deo remonta Airbnb-a bio fokusiran na strani korisnika, Česki je imao nekoliko reči mudrosti za domaćine smeštaja koji žele zaraditi više novca: Snizite cene.

– Mnogo ljudi je upoznato sa našom uslugom sa stanovišta cena, rekao je on. „Što je Airbnbs pristupačniji, dobijamo više rezervacija.”

Kao što je jedan korisnik X-a istakao ranije ove godine, na platformi koja je ranije bila poznata kao Twitter, hoteli vas ne teraju da obavljate kućne poslove i velika je šansa da će na licu mesta biti mini-bar.

Ovo je nešto što bi se domaćinima željnim profita moglo savetovati da imaju na umu kada gostima naplaćuju usluge da sami pospremaju krevet i iznesu smeće.

– Želimo da se cene snize i da budu konkurentnije u odnosu na hotele – to je zaista važno, rekao je Česki, dodajući da ohrabruje domaćine da pogledaju trenutnu cenu hotela u svom okruženju “kako bi imali osećaj onoga što putnici dobijaju na drugim platformama.”

– Kada naši domaćini nude bolje ponude, obično zarađuju više novca, dodao je.

(Investitor)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com