Sve manje para za odeću: Inflacija udarila i na industriju mode

Tekst objavljen: 18.09.2022 18:00        

Izvršna direktorka Kohl’sa Mihaela Gas naglasila je da u nabavkama postoje poremećaji koji su izazvali haos u rasporedu plasmana odeće

Sve manje para za odeću: Inflacija udarila i na industriju mode

Američki potrošači zbog inflacije su naglo smanjili kupovinu garderobe, što je podstaklo trgovce da snize cene kako bi se rešili zaliha.

Početkom avgusta izvršni direktori američkih maloprodajnih divova “Walmart-a” i “Target-a” bili su prisiljeni da uvedu velike popuste i smanje ponudu.

“Victoria’s Secret”, “Urban Outfitters” i “Kohl’s” saopštili su da ove nedelje kupci kupuju samo određene vrste odevnih predmeta. Iako nisu naveli primere, primetili su da će kupci ipak posegnuli za novčanikom ako je cena bila povoljna.

“Urban Outfitters” i “Victoria’s Secret” objavili su da beleže pad prodaje robnih marki prilagođenih mlađoj publici. PINK linija “Victoria’s Secreta”, namenjena tinejdžerima i mladim ženama, zabeležila je slabiju prodaju u drugom tromesečju od brendova veša i odeće za spavanje.

– Bićemo vrlo oprezni pri nabavci odeće za drugu polovinu godine – rekao je u četvrtak glavni izvršni direktor Victoria’s Secreta Martin Voters.

PITAJ BESPLATNI KAMATICA SAVETNIK KOJI JE KREDIT NAJBOLJI ZA TEBE

Mladi kupci Urban Outfittersa sa tanjim budžetom odustajali su od kupovine odeće po punoj ceni i čekali su “promotivne ponude”, rekao je u utorak izvršni direktor Urbana Ričard Hajn.

Kohl’s je saopštio da je prodaja odeće za decu zabeležila pad u drugom tromesečju jer je dizajn bio “previše pomodan, nedovoljno bazičan”, dok je prodaja ženske odeće bila bolja od drugih kategorija.

Izvršna direktorka Kohl’sa Mihaela Gas naglasila je da u nabavkama postoje poremećaji koji su izazvali haos u rasporedu plasmana odeće. I u “Walmartu” i u “Targetu” navode da teško prodaju odeću koja je stigla sa nekoliko sezona zakašnjenja, pa su odlučili da agresivno snize cene.

– Svetla tačka prodaje bila je moderna ženska odeća – dodaju u Targetu.

Analitičarke Džejn Hali i Džesika Ramirez rekla je da je primetila velika sniženja robnih marki “Gap” i “Old Navy”, dok je skuplja marka elegantne odeće “Banana Republic” uspela da proda više odevnih predmeta po redovnoj ceni.

I “Macy’s” i “Kohl’s” ističu solidnu potražnju za elegantnom i radnom odećom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com