Čadež: Interkonekt će u Beograd dovesti najveće svetske firme

Za razliku od uobicajenih konferencija na kojima se diskutuje o aktuelnim temama, biznis konferencija Interkonekt donosi nešto novo, jer će naše kompanije spojiti sa direktorima najvećih multinacionalnih kompanija iz Evrope i sveta koje traze nove dobavljače i usluge, rečju traže da sklope novi posao, kaže za Tanjug predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež.

Piše: Tanjug

Slušaj vesti

0:00/ 0:00

Marko Čadež

Foto: Miloš Obradović / PKS

Marko Čadež

Biznis samit Interkonekt egzekjutiv (InterConnect Executive) se u organizaciji Privredne komore Srbije i Komorskog investicionog foruma Zapadnog Balkana održava u Beogradu 28. i 29. septembra a prema rečima predsednika PKS dovešće u glavni grad Srbije top menadžment multinacionalnih kompanija čiji ukupni godišnji obrt premašuje 50 milijardi evra.

“Konferencija će biti prilika da se naši privrednici sretnu sa menadžerima tih kompanija koji odlučuju sa kim će raditi i da dođu do novog posla. Od velikih kompanija, između ostalih, očekujemo predstavnike Celonisa. Loreala, Teradate, Zentis grupe, Ineos automotive”, ističe Čadež.

Spisak delatnosti kojim se bave kompanije čiji će predstavnici učestvovati na biznis samitu je dug a najviše ih je iz oblasti automobilske, metaloprerađivačke industrije ali i prehrambene i industrije nameštaja, kao i obrade stakla.

Naši i privrednici iz regiona će na biznis samitu imati i priliku da iz prve ruke od ljudi koji su u globalnom biznisu čuju šta se dešava u svetu, kakva su predviđanja i očekivanja za naredni period.

“Velika je stvar kada o tome može da se razgovara sa top menadžmentom velikih multinacionalnih kompanija, jer je vreme u kome živimo puno nepredvidivosti i globalnih izazova. Za naše biznismene je veoma važno da budu prisutni i da znaju šta su očekivanja na svetskom ekonomskom tržištu”, navodi Čadež za Tanjug.

Očekuje se da na samitu budu prisutni predstavnici oko 200 naših kompanija a kada je reč o temama o kojima će se razgovarati to će pre svega biti digitalna transformaciji i to u svim segmentima poslovanja, zatim robotika i upravljanje dobavljačkim lancima.

“Teme su veoma kompleksne, ali najvažnije je da se razmene iskustva o aktuelnom momentu i šta su očekivanja poslovnih ljudi u svetu, gde smo mi u svemu tome i na koji način možemo bolje da odgvorimo na probleme koji su nam svima isti”, zaključio je Čadež.

Predviđeno je da se tokom oba dana skupa paralelno sa tematskim i plenarnim delom programa održavaju i B2B razgovori.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com