Pomoćnica ministra kulture i informisanja Srbije Slavica Trifunović izjavila je danas da je globalna industrija medija i zabave poznata po proaktivnom pristupu kada je u pitanju usvajanje i kreiranje novih digitalnih trendova koji na značajan način menjaju i unapređuju našu svakodnevnicu.”Ministarstvo kulture i informisanja zajedno sa našim partnerima je pokrenulo inicijative i aktivnosti koje unapređuju medijsku i digitalnu pismenost, poimanje uticaja veštačke inteligencije na slobodu izražavanja, jačali smo kapacitete svih aktera u oblasti etičkih standarda u digitalnom dobu”, navela je Trifunović u Beogradu na regionalnoj konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima Digital 2022.Kako je istaknuto na skupu, prema studiji Prajs Voterhaus Kupersa, nakon pada od 2,3 odsto u 2020. godini, ukupni globalni prihodi od zabave i medija porasli su za 10,4 odsto u 2021. godini i nastavili svoj trend nadmašivanja globalnog rasta.Očekivanja su da će 2022. prihodi ove industrije porasti za još 7,3 odsto.Ambasador Italije u Srbiji Luka Gori je rekao da je Italija spremna da bude partner Srbiji u daljem razvoju sektora informacionih tehnologija, veštačke inteligencije i inovacija.On je naglasio da je digitalna era tu i da ljudi moraju da joj se prilagodjavaju.”Baš zato je Italija pokrenula agendu Digital Italy 2026 (Digitalna Italija 2026) gde će uložiti u …