Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima – “DIGITAL 2022”

Na konferenciji “DIGITAL 2022” koja ima tradiciju od 2014. godine, učesnici su govorili o tome kako je izgledao i kako će izgledati svet medija, telekomunikacija i digitalnih trendova, ali i o temama koje će obeležiti naredni period u ovim oblastima.

digital

“Sada možemo skoro i svečano najaviti. Prvi ugovor za izgradnju je zaključen, posle 3 godine priprema. I u oktobru ćemo početi sa izgradnjom prvih optičkih trasa ka ruralnim predelima. Šta ćemo uraditi konkretno? Doći ćemo do najruralnijih sela. A sa “bek bonom”, sa optičkom mrežom, imamo projekat za koji smo obezbedili kredit kod EBRD-a od 118 miliona evra. Dodatno smo od Evropske komisije dobili grantove, nepovratna sredstva u iznosu od 34,7 miliona evra”, saopštio je Milan Dobrijević, državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

“Bavimo se promocijom turizma i marketingom turizma Srbije na inostranim tržištima. Imamo tržišta koja su naša ciljna tržišta, imamo aktivnosti koje su kako tradicionalne tako i ove savremene, digitalne. Imamo niz dobrih rezultata koji govore o tome da naš rad, kontinuirani, ipak donosi puno rezultata”, rekla je Zorica Jovanov, rukovodioc sektora za promociju Srbije na inostranom tržištu Turističke organizacije Srbije.

Kroz panel diskusije, predavanja i studije slučajeva učesnici su govorili o tome šta se u proteklih godinu dana dešavalo u svetu informacionih i komunikacijskih tehnologija. Govorili su o uticaju razvoja digitalizacije, o tome kako ona doprinosi razvoju društva, privrede i ekonomije, o procvatu filmske i televizijske produkcije, srpskoj IT sceni, o tome kako se stvaraju popularni digitalni proizvodi, o značaju digitalizacije u turističkom sektoru i privredi i o mnogim drugim temama.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com