U nedavno završenoj kampanji, građani su se pozivali da se priključe inicijativi kompanije Mastercard i OTP banke i pomognu našoj planeti da diše, otvaranjem novog računa (fluo, praktik, prestiž ili klasik), a OTP banka je za svaki novootvoreni račun u sklopu akcije zasadila po jedno drvo u područjima kojima je pošumljavanje najpotrebnije.
Klijenti koji već koriste neki od nabrojanih paketa takođe su mogli da učestvuju u akciji tako što su uz Mastercard® karticu aktivirali Google Pay ili Apple Pay uslugu kojom se mobilni telefon “pretvara” u mobilni novčanik i da ga koriste kao karticu za plaćanje, a za svaku ovu aktivaciju takođe je zasađeno po jedno drvo.
Iz OTP banke saopštavaju da je dvomesečna kampanja imala više nego dobar odziv, te da se mogu pohvaliti rezultatima koji govore da su naši građani i te kako ekološki osvešćeni i da vode računa o našoj planeti.
Tokom novembra i decembra prethodne godine se gotovo 18 hiljada klijenata pridružilo ovoj inicijativi, preko 11.500 kroz otvaranje Prestiž, Praktik, Klasik i Fluo paketa računa, a više od 6.000 kroz aktiviranje Apple Pay i Google Pay mobilnih novčanika.
OTP banka Srbija je proglašena za Društveno odgovornu kompaniju godine na tradicionalnoj svečanoj dodeli nagrada Srpske asocijacije menadžera, kao kompanija koja je u 2022. godini pokazala izuzetan doprinos i odgovorno ponašanje prema društvenoj zajednici.
Održivost je u srži poslovanja OTP banke, o čemu govori i činjenica da je tema prošlogodišnjeg izdanja Generator Zero projekta bila smanjenje karbonskog otiska, traženi su projekti i rešenja koji će doprineti dekarbonizaciji i smanjenju emisije štetnih gasova, a Mastercard je bio jedan od partnera. Ovo partnerstvo će biti nastavljeno i u novom izdanju Generator Zero konkursa koje će uskoro biti objavljeno.