Kina neprivlačna, a tržište SAD – treća sreća?

Španski modni lanac Mango fokusira se na ekspanziju u SAD nakon što je okrenuo leđa Kini, rekao je glavni izvršni direktor Toni Ruiz.

Izvor: B92.net

Ilustracija: Martin Good / Shutterstock.com

Ilustracija: Martin Good / Shutterstock.com

Mango se vraća u Sjedinjene Države – nakon što su dva prethodna pokušaja propala – i nudi skuplju odeću za posebne prilike i zabave. Ciljaće se na države u kojima je onlajn prodaja već jaka, prenosi Rojters.

Ponovo lansiranje Manga u SAD počelo je otvaranjem vodeće prodavnice na Petoj aveniji u Njujorku u maju 2022. Nakon toga je usledila ekspanzija na Floridi. Ove godine će otvoriti prodavnice u Teksasu, Džordžiji i Kaliforniji.

Kompanija se nada da će do 2024. imati 40 prodavnica u SAD, u poređenju sa trenutnih 10.

Rast će biti podržan proširenjem logističkog centra u Kataloniji, što će im omogućiti da prebace 160 miliona artikala godišnje za opsluživanje prodavnica i onlajn kupaca širom sveta, saopštili su iz kompanije.

Nasuprot tome, Mango je prošle godine zatvorio svoje preostale dve prodavnice u Kini. Održava četiri franšizna prodajna mesta i onlajn prodaju preko Alibabine platforme za e-trgovinu – Tmall.

“Povlačimo se iz Kine”, rekao je Ruiz. “Smatramo je neprivlačnom i odlučili smo da nije prioritet u naredne tri godine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com