L’Oreal pristao je da kupi australijski brend za negu kože Aesop, u ugovoru vrednom 2,53 milijarde dolara (2 milijarde funti), što je najveće preuzimanje od strane francuskog giganta u poslednjih nekoliko decenija.
Slušaj vest
0:00/ 0:00
Prema rečima izvršnog direktora Nikolasa Hijeronimusa, Aesop brend vide kao “sjajnu kombinaciju urbanosti, hedonizma i nepobitnog luksuza”.
Blic preporučuje
Od svog osnivanja pre 36 godina, Aesop je razvio kultni status širom sveta, zahvaljujući svojim popularnim proizvodima kao što su sapuni, losioni i kreme. Ima skoro 400 prodavnica širom sveta, navodi BBC.
Očekuje se da će ovaj dogovoreni posao, koji podleže regulatornim odobrenjima, biti zaključen u trećem kvartalu ove godine. Hijeronimus je rekao da će “L’Oreal pomoći Aesopu da se proširi u Kini”, gde je otvorio svoju prvu prodavnicu 2022.
– Aesop koristi sve današnje uzlazne struje i L’Oreal će doprineti oslobađanju tog ogromnog potencijala, posebno u Kini i maloprodaji vezanoj za putovanja – naveo je Nikolas.
BBC podseća da je brazilska kozmetička kompanija Natura & Co kupila većinski udeo u Aesop-u 2012, pre nego što je četiri godine kasnije potpuno preuzela vlasništvo nad brendom.
Kompanija je time sebi obezbedila najveći prihod tokom decenije između 2012. i 2022, budući da je bruto prodaja australijskog brenda skočila sa 28 miliona dolara na 537 miliona dolara tokom tog perioda.
(BBC)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.