Evropa će biti prioritet Alibabe u širenju u inostranstvu.
Izvor: Biznisinfo.ba
Ilustracija: Shutterstock/Bogdan Vija
To je izjavio predsednik kineske grupe za e-trgovinu Džon Majkl Evans, dodavši da će im model biti Španija, prenosi portal biznisinfo.
“U budućnosti ćemo se više koncentrisati na gradnju lokalnih kompanija pa će ono što u Kini nazivamo TMall postati TMall u Evropi, što znači da ćemo služiti lokalnim robnim markama i lokalnim kupcima na lokalnim tržištima”, rekao je Evans na tehnološkoj konferenciji u Parizu.
“Počeli smo s pilot projektom u Španiji koji ćemo proširiti širom Evrope”, dodao je.
Alibaba je u martu najavio da će se podeliti na šest delova i razmotriti mogućnost prikupljanja novca ili uvrštenja u berzansku kotaciju za većinu njih, nakon dvogodišnjeg regulatornog pritiska u matičnoj Kini.
Poslovanje s e-trgovinom biće podeljeno na domaće i strano odeljenje, poput Lazade u jugoistočnoj Aziji, i AliExpressa.
Alibabini Taobao i TMall trenutno su dominantne digitalne platforme za trgovinu u Kini.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.