Nemački potrošači su uprkos blagom poboljšanju raspoloženja i nadalje pesimisti i ne žele da troše novac.
Izvor: Tanjug
Foto: shutterstock, Krakenimages.com
Ovo je zaključak objavljenog istraživanja nemačke agencije za istraživanje tržišta GfK i Nirnberškog instituta za tržišne odluke (NIM).
Indeks potrošačkog raspoloženja za februar je blago porastao sa januarskih minus 29,6 poena na minus 29 poena, navodi se na sajtu agencije GfK.
“Među potrošačima u Nemačkoj vlada velika nesigurnost”, objašnjava stručnjak za potrošače u Nirnberškom institutu za tržišne odluke (NIM) Rolf Birkl.
On je naveo da Nemačka i dalje čeka na ekonomski oporavak.
Potrošači očekuju porast svojih prihoda u budućnosti, što predstavlja poboljšanje u odnosu na januar, ali nisu raspoloženi da troše već da štede novac.
Podindeks koji meri sklonost štednji je porastao sa januarskih 14 poena na 17,4 poena, što je najviša vrednost od juna 2008. godine.
Raspoloženje nemačkih potrošača se verovatno neće značajno popraviti u bliskoj budućnosti, zaključuje se u saopštenju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.