HAC u saopštenju za javnost navodi da je riječka obilaznica, nakon zagrebačke, najprometnija deonica u Hrvatskoj. Pored riječke obilaznice i dela autoputa A6, deonica od čvora Čavle do čvora Orehovica je i saobraćajnica koja ima značajnu ulogu u svakodnevnoj migraciji Riječana.
– Obe deonice su veoma opterećene saobraćajem. Pored saobraćajnog opterećenja i lokacije trase, na koju utiče visoka urbanizacija, složenost i prostorna ograničenja terena, a samim tim i složeni saobraćajno-tehnički elementi, koji se posebno odnose na broj i blizinu tunela i tunela. odsustvo zaustavne trake, uslovilo je nisko ograničenje brzine na pojedinim delovima deonice – istakli su.
Blic preporučuje
Dodali su da se kroz projektna rešenja traži način da se poveća protok na ovim deonicama, a revidirana su i postojeća ograničenja brzine.
Rezultat je povećanje brzine za najmanje 10 km/h na pojedinim deonicama od čvora Orehovica do petlje Učka na A7 i od petlje Čavle do petlje Orehovica na A6. Iako zbog složenosti terena i objekata na trasi nije bilo moguće postići značajno veće brzine, ovo povećanje će omogućiti bolju usklađenost saobraćajnog toka bez negativnog uticaja na bezbjednost saobraćaja’, saopštio je HAC.
(Tportal)