Radnici u ovom gradu ne žele da se vrate u kancelarije: Evo šta je razlog

Biznis Vesti

Radnici u ovom gradu ne žele da se vrate u kancelarije: Evo šta je razlog

Izveštaj je pokazao da se radnici u Londonu sporije vraćaju u kancelariju od onih u drugim svetskim gradovima poput Pariza i Njujorka.

.

Foto: Bobex-73 / shutterstock

.

Prema istraživanju koje je izvršio istraživački centar Centre for Cities, anketirao je zaposlene i poslodavce u šest velikih gradova i utvrdio da radnici u centru Londona u proseku provode 2,7 dana nedeljno u kancelariji, u odnosu na prošlu godinu kada je ova brojka ipak bila nešto veća.

Blic preporučuje

Ta je brojka manja od one u Parizu u kojem Parižani 3,5 dana nedeljno posećuju kancelarije, dok radnici u Singapuru u kancelarije dolaze 3,2 dana u nedelji, a radnici u centralnoj poslovnoj četvrti Njujorka provode 3,1 dana u kancelariji.

Radnici u Ujedinjenom Kraljevstvu mogli bi dobiti pravo na zahtev za četvorodnevnu radnu nedelju.

Rezultati o Londonu slični su onima u Torontu, gde je prosečna posećenost kancelariji 2,7 dana u nedelji, i Sidnej gde je ta brojka bila 2,8 dana.

Petkom je pustoš u uredima širom Londona koji je takođe i jedini grad u kojem mlađi radnici dolaze u kancelariju češće od svojih starijih kolega. Mlađi zaposleni u svojim 20-ima provedu svoje radno vreme u kancelariji u proseku tri dana nedeljno, dok su oni stariji od 35 dva i po dana u uredu.

Foto: shutterstock

Putni troškovi su velika prepreka

Većina zaposlenih nije dobro povezana sa svojim radnim mestom pa je petkom u kancelarijama Londona grad duhova u odnosu na ostale gradove koji se pojavljuju u istraživanju.

Putni troškovi veća su prepreka za rad u uredu u Londonu nego u bilo kojem drugom gradu. Preporučeno je da ‘Transport for London’ treba razraditi bolji prometni plan i program za petak poslijepodne nakon gradske prometne špice kako bi se smanjili putni troškovi.

U ožujku je prometna uprava Londona pokrenula tromjesečno probno korištenje cijena karata izvan špice koja je trajala cijeli dan i to svaki petak, a uključivala je i podzemnu železnicu.

Foto: fizkes / shutterstock

Pokrivanje putnih troškova kao moguće rešenje

Stavovi londonskih zaposlenih sugerišu da malo njih jednostavno ne voli da bude u kancelariji, a kompanije s proračunom za “povlastice” ili preuređenje da bi privukle svoje radnike nazad u kancelarije trebale bi razmisliti o ulaganju novca na pokrivanje putnih troškova svojim zaposlenima.

Thinktank je pozvao vladu i gradonačelnika Londona da nastave raditi sa kompanijama u centru glavnog grada kako bi postavili veća očekivanja i povisili standarde kroz kampanju sličnu onoj ‘Let’s Do London’.

Prema istraživanju, manje od jednog od deset zaposlenih u Londonu tražilo bi novi posao ako bi se od njih zahtevalo da više vremena provode u kancelariji, a zasebno istraživanje u junu koje je sprovela International Workplace Group pokazalo je da hibridni način rada čini zaposlene srećnijima, zdravijim i produktivnijim.

(The Guardian)

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com