Posle 155 godina, čuvena kompanija koja prodaje supe i grickalice menja ime: Evo čega se odriče

Biznis Vesti

Posle 155 godina, čuvena kompanija koja prodaje supe i grickalice menja ime

Kompanija Campbell Soup Company, stara 155 godina, planira da izbaci „supu“ iz svog korporativnog imena, i da se rebrendira u The Campbell’s Company. Sve više potrošača poseže za grickalicama i odbacuje supe spremne za serviranje, a kompanija je kupila druge linije hrane.

Blic

.

Foto: JUSTIN SULLIVAN Getty images / Profimedia

.

Pored svoje linije supa, Campbell sada poseduje brendove grickalica kao što su Goldfish, Snider’s of Hanover, Cape Cod, Pepperidge Farm i drugi. Campbell je takođe nedavno kupio Sovos Brands, proizvođača popularnih italijanskih prehrambenih brendova poput soseva.

„Ova suptilna, ali važna promena zadržava prepoznatljivo ime kompanije, reputaciju i kapital izgrađen tokom 155 godina, dok bolje odražava punu širinu portfelja kompanije“, rekao je izvršni direktor Campbella Mark Clouse. Promena imena podleže odobrenju akcionara na godišnjoj skupštini kompanije u novembru.

Iako je supa važan deo Kembelovog poslovanja, sada je manji deo njegove prodaje.

Prošle godine, Campbellova prodaja grickalica porasla je 13%, dok su njene supe porasle za 3%.

Nasleđene prehrambene kompanije poput Campbell-a se okreću da bi stekle veći udeo na tržištu grickalica, koje kompanija za istraživanje tržišta Circana procenjuje na više od 200 milijardi dolara.

Skoro polovina Amerikanaca kaže da jede najmanje tri grickalice dnevno (u kesicama), navodi Circana.

„Užine su velika, atraktivna i trajna kategorija koja nastavlja da raste na važnosti kod potrošača“, rekla je tada Kellanova.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com