Kompanija “Najki” menja rukovodstvo: Jedan lider se penzioniše, a drugi se vraća iz penzije

Biznis Vesti

“Najki” menja svog generalnog direktora dugogodišnjim veteranom

U kompaniji “Nike” je u toku promena rukovodstva (NKE+0,100%) pošto sadašnji izvršni direktor Džon Donaho odlazi sa funkcije, a dugogodišnji veteran Eliott Hil preuzima kormilo, saopštila je kompanija u četvrtak. Akcije kompanije su skočile za preko 7 odsto u trgovanju posle radnog vremena nakon objave.

.

Foto: Jonas Roosens / Zuma Press / Profimedia

.

Džon Donaho će se penzionisati 13. oktobra, a Eliott Hil, koji se vraća iz penzije, preuzima dužnost sledećeg dana. Donaho, koji je vodio kompaniju kroz pandemiju kovida i Letnje olimpijske igre u Parizu 2024, ostaće kao savetnik do 31. januara 2025.

Blic preporučuje

Foto: Jonas Roosens / Zuma Press / Profimedia

.

Kao odgovor na svoju novu ulogu, Hil je rekao da je „Nike” oduvek bio ključni deo onoga što je on. Izjavio je da je „željan da se ponovo poveže“ sa kolegama i „izgradi nove odnose“ kako bi kompaniju vodio napred. Izrazio je svoju posvećenost isporuci „hrabrih, inovativnih proizvoda“ koji će odjeknuti kod potrošača.

Mark Parker, izvršni predsednik kompanije “Nike“, rekao je da Hilov „stil rukovođenja“ i „strast za sportom“ čine ga idealnim izborom za vođenje sledeće faze rasta kompanije.

Foto: photoarkive / Alamy / Profimedia

.

Hil je ranije imao više rukovodeće uloge širom Evrope i Severne Amerike, uključujući nadgledanje komercijalnih i marketinških operacija i za “Nike” i za brend “Jordan” pre njegovog penzionisanja 2020. Tokom svog mandata, igrao je ključnu ulogu u povećanju poslovanja na više od 39 milijardi dolara u godišnji prihod.

Donaho se osvrnuo na svoje vreme u sportskoj kompaniji i rekao da je „postalo jasno da je sada vreme da se promeni rukovodstvo, a Eliot je prava osoba“.

Foto: Philipp Berezhnoy / Alamy / Profimedia

.

Do promene liderstva dolazi kada “Nike” nastoji da povrati zamah i da se pozabavi promenljivim pejzažom tržišta atletske obuće, gde je povećana konkurencija brendova kao što su “Hoka” i “Skechers”. U junu je “Nike” saopštio da će morati da preispita svoje izglede za fiskalnu 2025. jer se priprema za niži digitalni rast, pad klasičnih trendova obuće, promenu potražnje potrošača i makroekonomske izazove.

(Izvor: Quartz)

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com