Koje su obaveze kurirskih službi i koja su prava potrošača?

NOVI SAD –

Kupovina preko interneta nosi određene rizike, kao i primopredaja paketa posredstvom kurirskih službi, kojih je i previše na tržištu, uz utisak mnogih da kvalitet usluge nije zadovoljavajući, koja na kraju krajeva i nije više simbolična.

video icon

Nekada samo preko pošte, a danas preko brojnih kurirskih službi šaljemo i primamo razne pošiljke, a ta usluga je od skoro i duplo skuplja. Pored sociološkog fenomena ovu pojavu bi trebalo sagledati i iz ugla zaštite potrošača.

kompjuter, internet, posao, rad, od, kuce

Upravo je mesto isporuke sporno, jer se primopredaja obavi obično napolju, što je mimo Zakona, naglašava Marko Dragić iz NOPS-a.

Još jedna ništa manje sporna situacija može da bude i oštećenja pošiljke i savet je kupcima da na licu mesta otvore paket.

Ako se odlučite na prijavu fizičkog oštećenja robe trgovcu, rok je osam dana, a nakon svega adresa vam može biti i inspekcije za poštanske usluge uz važnu napomenu da potrošač sva prava u pogledu obeštećenja može ostvariti samo ako kupuje kod registrovanog trgovca.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com