- Anica Jelovac Novinarka Blic Biznisa
Oluja Ešli izazvala je znatnu materijalnu štetu u Velikoj Britaniji. Njegove indirektne žrtve su putnici u avionima Rajanera koji su ostali u vazduhu i do petnaest sati, nekoliko puta duže od planiranog. Putnici, međutim, ne mogu da dobiju odštetu od nevremena, ali žele da je dobiju od avio-kompanije Rajaner.
Jedan od putnika u avionu koji je sa Ibice trebalo da stigne u Dablin završio je u Liverpulu. Kada su sleteli, bio je užasnut saznanjem da putnici ne mogu da se iskrcaju jer granična kontrola nikome ne dozvoljava da napusti avion. Umesto toga, zadržani su u avionu četiri sata. Napomenuo je da u avionu nije bilo ni hrane ni vode, a toaleti su počeli da smrde. Određeni broj žena je imao napad panike.
Blic preporučuje
Drugi putnik koji je putovao iz Algarvea u Dablin proveo je petnaest sati u avionu, požalio se The Irish Times-u.
Ukrcao se u Faro oko devet sati ujutru. Nekoliko puta je avion u kojem je bio pokušao da sleti u Dablin, ali je zbog olujnog nevremena pilot odlučio da sleti u Birmingem.
U još dva navrata avion je pokušao da sleti u Dablin pre nego što je konačno preusmeren u Birmingem gde su on i putnici satima sedeli na pisti. Rekao je da „ni u jednoj fazi tokom ovog 15-satnog iskustva u letu Rianair nije ponudio ili dao bilo koju od flaša vode putniku besplatno, što bi se, kako navodi, očekivalo u tako ekstremnim uslovima.
Odgovarajući na medijske upite izazvane negodovanjem putnika, portparolka Rajanera je rekla da se iskreno izvinjava svim putnicima zbog ovih kašnjenja i skretanja, koje je izazvala tropska oluja Ešli i naša posvećenost davanju prioriteta bezbednosti putnika i aviona.
Osvrćući se na let Faro za Dablin koji je preusmeren u Veliku Britaniju, ona je rekla da putnici nemaju pravo na besplatnu hranu ili piće u avionu, niti imaju pravo na odštetu kada su ta kašnjenja i skretanja izazvana tropskom olujom koja je očigledno bila van zemlje. kontrola.