Malo koja oblast se razvija tako brzo kao ecommerce i to se najbolje vidi kroz porast broja ljudi koji kupuju online. Taj broj za ovu godinu se procenjuje na 2.64 miliarde, što je oko 33.3 posto ukuppne svetske populacije.
Kupovina online je uveliko naša realnost baš kao i naručivanje hrane, kafe, namirnica iz prodavnice, ili bilo čega drugog što nam je potrebno. Pri tome, svi se sve više odlučuju da te obave preko jedne aplikacije radije nego da idu od sajta do sajta.
Jedna od takvih platformi je Yettel Shopping koja sada ima novo ime, izgled i funkcionalnosti. Na njoj se može pronaći više od 400 ponuda uz popuste iz oblasti mode, tehnike, sporta i rekreacije, hrane i pića i drugih kategorija. Kuponi za popust od sada mogu da se čuvaju i dele sa porodicom i prijateljima, a tu je i mogućnost odabira omiljenih kategorija.
Platforma se vrlo lako koristi, preko pretraživača na shopping.yettel.rs ili preko Yettel aplikacije, i dostupna je svima, ne samo korisnicima Yettel mreže. Platforma omogućava da korisnici brzo i lako pronađu proizvode ili usluge za koje su zainteresovani, preuzmu kupon i ostvare neki od personalizovanih popusta koje platforma nudi.
Pristupom automatski dobijaju najbolje ponude u neposrednoj blizini, kao i uvid u ponude koje uskoro ističu.