Da li biste namerno kupili telefon koji nema internet konekciju: Ovaj su proizvođači čak i nazvali “dosadan mobilni”

IT

Nokia predstavila The Boring Phone bez internet konekcije

Human Mobile Devices (HMD) koji stoji iza Nokia telefona, proizveli su jedan specifičan uređaj koji je nastao u saradnji sa dva brenda koji nemaju toliko veze sa tehnologijom. Tako je nastao „The Boring Phone”, ograničena serija klasičnih telefona – koji su posebno dizajnirani tako da namerno imaju smanjene tehničke mogućnosti.

The Boring Phone

Foto: Ustupljene fotografije

The Boring Phone

Poenta je da se podstaknu ljudi da više uživaju u druženju tokom izlazaka, tako što će se odvojiti od svojih pametnih telefona. Dizajniran da obezbedi ono osnovno što je potrebno za sjajan izlazak, primarna funkcija telefona je obavljanje poziva i slanje SMS poruka.

The Boring Phone

Foto: Ustupljene fotografije

The Boring Phone

Prozirno kućište telefona i holografske nalepnice inspirisani su Newtro modom i dizajnom koje generacija Z voli, a koji podsećaju na mobilne telefone iz ranih 2000-ih godina na preklop. Bez dodatnih modernih funkcija, ovaj telefon ne može da preuzme društvene mreže ili druge aplikacije koje odvraćaju pažnju od uživanja u trenutku. Telefon takođe ima bateriju koja u režimu pripravnosti traje čak nedelju dana, a može da izdrži i do 20 sati razgovora.

Inače, istraživanja us pokazala da mladi prosečno proveravaju svoje uređaje sedam puta tokom večeri tokom izlaska. Dve trećine ispitanika priznaje da proveravaju društvene mreže (62%) dok provode vreme u društvu, dok više od trećine (36%) kažu da proveravaju poslovne i-mejlove. Troje od deset ljudi (30%) je takođe reklo da krišom igraju igrice umesto da uživaju u vremenu provedenom sa svojom porodicom i prijateljima.

The Boring Phone

Foto: Ustupljene fotografije

The Boring Phone

Međutim, kako više od trećine (37%) ispitanika otkriva da češće proveravaju svoje telefone nego što bi trebalo dok se druže, situacija ipak počinje da se menja, s obzirom na to da 32% priznaje da bi želeli da mogu da se odvoje od svojih telefona tokom noćnog izlaska.

Ohrabrujuće je to što jedan od pet ispitanika (22%) kaže da već isključuje svoj telefon ili ga ostavlja kod kuće pre odlaska na neki društveni događaj, dok dve od pet osoba (38%) kažu da bi razmotrili tu opciju.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com