Posedovati sportski automobil predstavlja novčani izdatak sam po sebi, a ako znate da postoji samo jedan zvanični servis u Srbiji za popravku vašeg četvorotočkaša, svaka vas može koštati papreno.
Prema saznanjima do kojih je došao Telegraf Biznis, tako je jednog klijenta “obično” ispravljanje felne na Poršeu, u zvaničnom salonu na Adi Ciganliji, koštalo 140.000 dinara plus porez.
Blic preporučuje
Pojedinačno, demontaža i ugradnja gume košta 11.250 dinara, popravka prednje i zadnje aluminijumske felne 141.833 dinara, reglaža trapa 7.500 dinara, a sitan i pomoćni materijal staje 686,48 dinara.
Odnosno, ukupna računica iznosi 161.461 dinar.
A koliko je u “nezvaničnom” servisu
Proverili smo koliko bi isto ispravljanje koštalo u “nezvaničnom” servisu, i evo šta nam je majstor rekao.
– Najskuplja opcija za ispravljanje ovih felni košta oko 10 do 15.000 dinara. Ako je bilo još nekih radova na felnama koji se ne vide na slici, onda je to skuplja operacija ali svakako ni blizu navedene cene – rekao nam je majstor koji je želeo da ostane anoniman.
Inače, zvanični Poršeov servis ne priznaje popravku felni, pa se samim tim postavlja pitanje – zašto je onda naplaćuju? Da budemo jasniji, po pravilu, Porše radi samo zamenu felni.
Tim povodom kontaktirali smo zvanični servis:
– Ja nisam upućen u to, nemam komentar – rekao je za Telegraf Biznis regionalni menadžer za razvoj mreže Dušan Tadić.
Takođe, od izvora upoznatog u slučaj, saznajemo i da se klijenti žale i na čekanje za zakazivanje servisa, kao i za zamenu guma, koja košta čak i do 23.000 dinara.
(Izvor: Telegraf Biznis)
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.