Ер Србија: Саобраћај са београдског аеродрома и даље изузетно отежан

субота, 24.06.2023,  20:45 -> 21:17

Извор: РТС

Саобраћај “Ер Србије” са београдског аеродрома према планираном реду летења и даље је изузетно отежан због успореног рада и недовољних капацитета појединих аеродромских служби, саопштено је из “Ер Србије”. У садејству са осталим факторима који су специфични за текућу летњу сезону, то доводи до учесталих фазних кашњења, па и последичних отказивања летова “Ер Србије” са београдског аеродрома, додаје компанија.

Иако је недостатак особља на кључним позицијама означен као један од највећих ризика још пре шест месеци, у документу који се бавио нивоом припремљености за летњу сезону, очигледно је да тај проблем у међувремену још увек није решен, саопштила је “Ер Србија”.

На заједничким састанцима који су претходили текућој летњој сезони, представници “Ер Србије” редовно су и исцрпно, како се додаје у саопштењу, обавештавали представнике компаније “Belgrade Airport” о свим плановима српске националне авио-компаније, повећаном броју дестинација, ширењу флоте и незабележеном расту путника, за шта су већ тада постојале одговарајуће пројекције.

Постоји читав низ проблема са којима се “Ер Србија” већ недељама суочава на дневном нивоу на београдском аеродрому, који имају врло озбиљне последице на редовност саобраћаја и који се сваким даном само продубљују.

У последњим данима, ситуација на аеродрому све више почиње да измиче контроли, упозоравају из “Ер Србије”.

“При томе се не мисли само на кашњења и отказивања услед квара на рендгенском уређају за контролу пртљага у четвртак, 22. јуна. То је био само један инцидент, а проблем функционисања аеродромских служби је далеко већи од тога и хроничне је природе. Процес прихвата путника изузетно је успорен. Агенти на шалтерима за чекирање путника су недовољно обучени и процес траје дуже него што је стандардно. Трака за пртљаг стаје веома често и последично се стварају велики редови на шалтерима за пријаву путника на лет”, наводе из “Ер Србије”.

Услед тога, како даље упозоравају, летови се касно затварају за полазак и касне, путници с правом негодују, а пртљаг неретко заостаје на аеродрому и мора накнадно да се шаље путницима.

“Тзв. drop off шалтери за предају пртљага већ чекираних путника такође често нису у функцији. Особље за укрцавање пртљага у авион врло често касни и нема довољно људи. У вечерњим часовима недостају запослени у свим службама подршке, често морају да се чекају и агенти на гејтовима за укрцавање. Проблеми постоје чак и на долазним летовима, када путници услед недовољног броја запослених на искрцавању пртљага и у сортирници, често морају да чекају пртљаг дуже него што им је трајао лет”, наводи се у саопштењу.

Када је реч о заосталом пртљагу, како даље наводе из “Ер Србије”, он се нагомилава великом брзином, повратну информацију о статусу пртљага је немогуће добити, а постојећи запослени не успевају ни да га попишу, а камоли да га пошаљу путницима.

Очигледно је да, додају из “Ер Србије”, постоје проблеми са опремом и инфраструктуром, као и да на сваком кораку у ланцу недостају обучени људи.

“Ер Србија у потпуности разуме оправдано незадовољство путника и извињава се свима онима чији су летови током последњих неколико недеља каснили или били отказани. Истовремено, српска национална авио-компанија захтева од компаније Белгрејд ерпорт, која управља београдским аеродромом, да одговорно прихвати своје обавезе, у најкраћем року реагује на све наведене проблеме и створи неопходне услове за редовно одвијање саобраћаја у интересу обе компаније и наших заједничких путника”, додаје се у саопштењу.

Компанија “Belgrade Airport” упутила је у петак извињење свим путницима на чије је летове утицао технички квар који се десио у четвртак 22. јуна у јутарњим часовима и саопштила да предузима све неопходне активности да се такве ситуације сведу на минимум.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com