Evo kako EFIKASNO upravljati vremenom

Često se nađemo u dilemi šta prvo da uradimo kada dođemo na posao, odnosno kom zadatku da damo prioritet. Mnogo toga je i hitno i bitno.

Slušaj vesti

0:00/ 0:00

.

Foto: shutterstock

.

Kako biste uspješno obavljali svoj posao, primijenite matricu „hitno-bitno“, koju preporučuje biznis mentor Milan Trbojević.

Blic preporučuje

Prema njegovim rečima, ako je koristite, mnogo ćete lakše upravljati svojim vremenom i nećete dolaziti u situaciju da ne znate šta ćete prije.

Postoje četiri kategorije kojima treba da se vodite kako biste posao obavljali bez tenzije:

1. Bitno i hitno

Ono što je bitno i hitno (ima neki vremenski rok) uradi odmah.

2. Bitno, nije hitno

Ono što je bitno ali nije hitno, planiraj na duže staze.

3. Nije bitno, ali je hitno

Ono što nije bitno za tebe lično, ali je hitno i mora da se završi, delegiraj nekome.

4. Nije bitno, nije hitno

Zadaci koji nisu bitni, a nisu hitni se mogu eleminisati baš zbog toga. Kada se jedan od parametara promeni, biće na tvojoj listi.

(Biz life/Manager.ba)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com