Gastronomsko-vinska manifestacija u Beogradu

Sa Sava promenade, gde je bio prethodnih pet godina, festival se preselio u Knez Mihailovu. U glavnu pešačku i trgovačku zonu Beograda stigli su tradicionalni ukusi suhomesnatih i mlečnih proizvoda, domaći slatkiši, ali i vina, rakije i organski sokovi.

festival, vitaminka

Više od 50 izlagača dolazi iz zemlje i regiona. Ponose se proizvodnjom u domaćoj radinosti.

A pored domaćih proizvoda, neki od sireva su iz dalekih krajeva Francuske, Italije ili Švajcarske.

“Ja lično, ali i mušterije koje uslužujem više vole tvrde sireve i koji više sazrevaju, zato što imaju intenzivniji ukus, bolji šmek i to se traži pretežno”, rekao je Goran Strajinović iz “BG line”.

Dok su u Knez Mihailovoj suveniri uobičajena slika, tu je i prirodna kozmetika. Festival povezuje izlagače i posetioce šesti put, promovišući, pored malih i srednjih preduzeća, i Beograd kao turističku destinaciju.

“Festival je zamišljen, što i jeste, kao privredna manifestacija, koja stvarno ima za cilj da pored svojih izlagača promoviše Beograd kao “city break” destinaciju za turiste”, kazao je Pavle Cimbaljević, pi-ar festivala. 

Program je celodnevni – od kreativnih radionica za decu i odrasle, preko različitih promocija, do nagradnih igara i festivalske tombole. Sve to, uz muziku, a najboljim izlagačima dodeljene su plakete.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com