Inspekcija zatvorila pet aerodroma u Srbiji! Suspendovani su jer su kršili ove propise, a evo i do kada će važiti zabrane

Aerodrom na Čeneju, čiji je zvanični operater Aeroklub Novi Sad, potpuno je zabranjen za bilo kakvu upotrebu do daljeg zbog kršenja propisa. U vanrednom inspekcijskom nadzoru utvrđeno je da ni posle dva izrečena roka za otklanjanje nezakonitosti, AK Novi Sad nije postupio po nalozima

Inspekcija zatvorila pet aerodroma u Srbiji

Foto: Mladen Šurjanac / Ringier

Inspekcija zatvorila pet aerodroma u Srbiji

Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije.

Čenej nije jedini aerodrom čiji su operateri izgubili dozvole za upravljanje – potpuno su zabranjeni za upotrebu i aerodromi Lisičji jarak (Beograd), Trstenik, Brege (Kraljevo) i Veliki Radinci (Sremska Mitrovica).

U Aeroklubu Novi Sad su u subotu odgovorili da aerodrom funkcioniše.

– Građanin je očigledno naišao na zaključanu kapiju, a to znači da je aerodrom zatvoren za bilo kakve posete građanstva i da nema letačkih aktivnosti na aerodromu toga dana. Aerodrom je u funkciji kada ima potrebe za to i kada se odvijaju letačke aktivnosti naših članova, naša kapija je otvorena kako za naše članove tako i za građanstvo, kada se odvijaju letačke aktivnosti ili organizuju radne aktivnosti naših članova – kažu u Aeroklubu Novi Sad.

Međutim, vanredni inspekcijski nadzori Direktorata civilnog vazduhoplovstva pokazali su da postoje neusklađenosti u postupanju operatera aerodroma Čenej, Trstenik, Brege, Veliki Radinci i Lisičji Jarak. Kako je vidljivo iz evidencije operatera, aerodromom Čenej od 23. avgusta 2013. godine upravlja Aeroklub Novi Sad, koji ima dozvolu na neograničeno vreme.

Postoje neusklađenosti u postupanju operatera aerodroma Čenej, Trstenik, Brege, Veliki Radinci i Lisičji Jarak

Foto: Mladen Šurjanac / Ringier

Postoje neusklađenosti u postupanju operatera aerodroma Čenej, Trstenik, Brege, Veliki Radinci i Lisičji Jarak

Ipak, vazduhoplovni inspektori nedavno su ovom aeroklubu, kao i operaterima ostalih navedenih aerodroma, naložili mere i ostavili rok za otklanjanje nezakonitosti i ispunjavanje propisanih obaveza. Nakon isteka ovog roka, objašnjavaju u Direktoratu, inspektori su doneli novo rešenje i ipak ostavili dodatni rok za otklanjanje nezakonitosti i ispunjavanje propisanih obaveza.

– Kako nadzirani subjekti nisu postupili u skladu sa ovim rešenjima i otklonili uočene neusklađenosti u predviđenom roku, Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije je doneo odgovarajuća rešenja o potpunoj suspenziji dozvola za korišćenje aerodroma i izrekao mere potpune zabrane korišćenja aerodroma Trstenik, Čenej, Brege, Veliki Radinci i Lisičji

Jarak za obavljanje vazdušnog saobraćaja u skladu sa Pravilnikom o uslovima i postupku za izdavanje dozvole za korišćenje aerodroma, a u vezi Zakona o inspekcijskom nadzoru i mera zabrane obavljanja delatnosti ili vršenja aktivnosti – navode u Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Srbije.

Cilj Direktorata je, navode, da se što pre otklone ove nezakonitosti i ukinu suspenzije kako bi aerodromi mogli da se koriste.

– Suspenzije dozvole za korišćenje aerodroma, a s tim u vezi i mere potpune zabrane korišćenja, prestaju da važe istekom vremena na koje su izrečene ili rešenjem o ukidanju suspenzije, ako operater aerodroma otkloni uočene nezakonitosti pre isteka suspenzije i dostavi Direktoratu dokaz o tome – objašnjavaju u ovom organu.

(Izvor: 021.rs)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com