Kineski gigant želi da “osvoji” Evropu: “Počinjemo od Španije”

Evropa će biti prioritet Alibabe u širenju u inostranstvu.

Izvor: Biznisinfo.ba

Ilustracija: Shutterstock/Bogdan Vija

Ilustracija: Shutterstock/Bogdan Vija

To je izjavio predsednik kineske grupe za e-trgovinu Džon Majkl Evans, dodavši da će im model biti Španija, prenosi portal biznisinfo.

“U budućnosti ćemo se više koncentrisati na gradnju lokalnih kompanija pa će ono što u Kini nazivamo TMall postati TMall u Evropi, što znači da ćemo služiti lokalnim robnim markama i lokalnim kupcima na lokalnim tržištima”, rekao je Evans na tehnološkoj konferenciji u Parizu.

“Počeli smo s pilot projektom u Španiji koji ćemo proširiti širom Evrope”, dodao je.

Alibaba je u martu najavio da će se podeliti na šest delova i razmotriti mogućnost prikupljanja novca ili uvrštenja u berzansku kotaciju za većinu njih, nakon dvogodišnjeg regulatornog pritiska u matičnoj Kini.

Poslovanje s e-trgovinom biće podeljeno na domaće i strano odeljenje, poput Lazade u jugoistočnoj Aziji, i AliExpressa.

Alibabini Taobao i TMall trenutno su dominantne digitalne platforme za trgovinu u Kini.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com