LVMH počinje posao sa ne tako luksuznim proizvodima: Sklapa ugovor o sunčanim naočarima, cilja kupce sa “plićim džepom”

LVMH, francuski konglomerat iza “Louis Vuitton”, “Tiffani & Co” i “Dior”, kupuje američki brend sunčanih naočara “Barton Perreira” kako bi pomogao luksuznom gigantu da se proširi na masovno tržište, objavio je u nedjelju “Volstrit Žurnal”.

LVMH kupuje američki brend sunčanih naočara

Foto: Zuma press / Vincent Isore / Profimedia

LVMH kupuje američki brend sunčanih naočara “Barton Perreira”

Posao je procenjen na otprilike 80 miliona dolara, rekli su izvori upoznati sa tom materijom, i dodao bi se na dugačku listu brendova koje LVMH ima ispod svog pojasa, uključujući i neke u naočarima. To naglašava potez kompanije u vlasništvu Bernarda Arnoa da investira u brendove koji mogu da dopru do različitih vrsta kupaca od ultra bogatih kojima se njeni luksuzni brendovi obično bave.

Blic preporučuje

Kada je najveći svetski luksuzni brend prijavio usporavanje rasta prodaje, to je označilo preokret u porastu poslovanja koji je poslednjih godina viđen poslednjih godina u potrošnji na vrhunske proizvode. Kompanija sada gleda na dogovor koji bi je mogao približiti početnim kupcima kako bi se diverzifikovali od čisto luksuznih brendova.

„Izuzetno smo oduševljeni što možemo da objavimo da je “Thelios”, odeljenje za naočare kompanije LVMH, kupio “Barton Perreira”. Za nas da pronađemo savršenog partnera koji će našu kolekciju poneti u budućnost je ostvarenje sna!“ rekao je portparol “Bartona Pereire” u izjavi za “Fortune”. “Njihovi resursi će otvoriti potpuno novi svet za naš brend.”

“Barton Pereira” su 2007. osnovali Bili Barton i Peti Pereira, koji su oboje radili u kompaniji za naočare Oliver Peoples. Sa svoje strane, brend broji Sandra Bullock i Rian Gosling među svojim obožavaocima i ima prodavnice širom SAD.

Bernar Arno, vlasnik LVMH

Foto: Cobra Team / Backgrid UK / Profimedia

Bernar Arno, vlasnik LVMH

Sporazum bi imao za cilj da proširi Barton Perreira izvan Amerike i u Evropu i Aziju, gde LVMH ima veliko prisustvo kroz svoje luksuzne brendove.

„Brend je dobro poznat i dobro uspostavljen u SAD, ali vidimo veliku priliku da ga proširimo“, rekao je za VSJ Alessandro Zanardo, izvršni direktor “Theliosa”, LVMH-ovog odeljenja za naočare. „Cilj je zaista dostojanstveno staviti naočare u sferu luksuza.

LVMH odavno “bacio oko” na naočare

LVMH se već nekoliko godina interesuje za naočare. “Thelios” je pokrenut kao zajedničko preduzeće sa italijanskom grupom Marcolin 2017. godine, a nekoliko godina kasnije, LVMH je kupio 49 odsto udela u brendu kako bi ga u potpunosti integrisao u poslovanje luksuznog konglomerata. U septembru je kupio “Vuarnet”, luksuzni brend naočara za sunce na otvorenom, kako bi postao deo “Theliosa”.

„To je prva akvizicija brenda “Thelios”, koja označava važnu prekretnicu u razvoju kompanije za naočare LVMH, šireći svoje prisustvo u industriji luksuznih naočara kroz ovaj vlasnički brend“, navodi se u saopštenju LVMH-a u kojem je najavljena akvizicija.

Thelios” je uspeo da udvostruči svoju prodaju u poslednje dve godine tako što je izašao na nova tržišta i kupio licence za brend LVMH, izvestio je VSJ. Ovi potezi takođe nagoveštavaju popularnost naočara u poslednje vreme, jer se potrošači troše na njih. Prema ResearchAndMarkets.com, tržište naočara će rasti 8,5 odsto godišnje između 2023. i 2030. godine.

Drugi luksuzni brendovi su naknadno objavili rezultate koji ukazuju na usporavanje potražnje potrošača za luksuznom robom

Foto: Shutterstock / Ringier

Drugi luksuzni brendovi su naknadno objavili rezultate koji ukazuju na usporavanje potražnje potrošača za luksuznom robom

Nasleđeni luksuzni brendovi su pogledali proizvode kao što su naočare i parfemi kako bi pomogli da dosegnu širu publiku. Na primer, luksuzni veliki “Keringov” “Gucci” je ranije ove godine kupio proizvođača parfema “Creed” kako bi ušao u posao sa mirisima dok je proširio “Creedovo” tržište u Kini i drugde.

Borba protiv pada luksuzne potrošnje

LVMH je prijavio sporiji tempo rasta prodaje u trećem kvartalu—9% u poređenju sa 17% u prethodnom kvartalu. Francuska grupa, na koju se nadaleko gleda kao na vođu luksuzne industrije, pripisala je rezultate normalizaciji nakon buma tokom pandemije COVID-19, uz pomoć zaostaljenih ušteda od zatvaranja i makroekonomske nestabilnosti.

Drugi luksuzni brendovi poput “Keringa” su naknadno objavili rezultate koji ukazuju na usporavanje potražnje potrošača za luksuznom robom.

Uprkos prividnom padu, kompanije izgledaju uverene u pravcu industrije. Takođe pomaže to što je Hermes, proizvođač Birkin torbi, bio izvan sebe jer je prijavio snažnu prodaju u trećem kvartalu ispred procena analitičara.

„U neizvesnom ekonomskom i geopolitičkom okruženju, Grupa je uverena u nastavak svog rasta“, navodi se u saopštenju LVMH-a u kojem objavljuje svoju zaradu.

(Izvor: Fortune)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com