LVMH ulazi na tržište luksuznih satova: Prodaja ove godine procenjena na 30 milijardi dolara

Luksuzni div LVMH pokušava steći veći udeo na globalnom poslovanju s luksuznim satovima, s novoformiranim odeljenjem satova i nizom novih, skupljih modela.

LVMH ulazi na tržište luksuznih satova: Prodaja ove godine procenjena na 30 milijardi dolara

Foto: Zuma press / Vincent Isore / Profimedia

LVMH ulazi na tržište luksuznih satova: Prodaja ove godine procenjena na 30 milijardi dolara

Prodaja luksuznih satova širom sveta ove godine se procenjuje na oko 30 milijardi dolara, prema kompaniji za istraživanje tržišta IMARC Group. Očekuje se da će do 2032. porasti na više od 37 milijardi dolara, kako se globalno bogatstvo bude povećavalo, a generacija Z i milenijalci postali zainteresovaniji za vrhunske mehaničke satove.

Blic preporučuje

LVMH-ov odeljenje za nakit i satove ostvario je prodaju od 11,8 milijardi dolara u 2023., što predstavlja povećanje organskog rasta od 7%. Luksuzni div sada ima 10 brendova satova, uključujući TAG Heuer, Hublot i Zenith, zajedno s brendovima mode i nakita kao što su Louis Vuitton, Bulgari i Dior koji takođe proizvode satove.

Prošlog meseca kompanija je imenovala Frederica Arnaulta, 29-godišnjeg sina predsednika i izvršnog direktora LVMH-a Bernarda Arnaulta, izvršnim direktorom LVMH satova, koji uključuje brendove TAG Heuer, Hublot i Zenith.

Analitičari procenjuju da je prodaja te tri marke prošle godine dosegla oko 2 milijarde dolara.

Očekuje se da će Frederic Arnault, koji je lansirao niz vrlo popularnih novih modela u TAG Heueru, preneti svoj fokus na inovacije, vrhunske materijale i kreativan dizajn na veću grupu marki. Analitičari kažu da bi LVMH takođe mogao nastaviti kupovati atraktivne brendove ako postanu dostupni.

U intervjuima za CNBC tokom LVMH-ovog nedelja gledanja u Majamiju, glavni izvršni direktori brendova rekli su da se već čini da će 2024. biti jača od 2023., kada rastuće kamatne stope i strahovi od recesije smanjuju potražnju. Rukovodioci kažu da ih posebno ohrabruje otpornost američkog potrošača luksuza.

“Sve je u ciklusima, a lepota Amerike je u tome što su ciklusi vrlo kratki”, rekao je Benoit de Clerck, izvršni direktor Zenitha. “Prolazimo kroz uspone i padove i sve to, ali mogu vas uveriti da je danas Zenith definitivno u usponu s dobrom vučom na tržištima SAD-a.”

Prodaja satova sledi sličan obrazac kao i na širem luksuznom tržištu, gde su najbogatiji potrošači i dalje najjači. Rukovodioci kažu da su bogati manje pogođeni rastućim stopama i ekonomskom neizvesnošću, tako da sve više i više brendova poslužuje “super-trošače” i VIP kolekcionare koji nastavljaju trošiti na najvišu kvalitetu i umeće.

– Visoka klasa doista je jedan od glavnih pokretača našeg rasta, rekao je Jean-Christophe Babin, izvršni direktor Bulgarija. “Mislim da su bogati više nego ikad spremni ulagati u autentične, renomirane i bezvremenske robne marke.”

(See Biz)

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com