Momirović: Akcija “Najbolja cena” donosi realna sniženja, za manje para kupujete više

On je tokom obilaska maloprodajnog objekta “Maksi” u Obrenovcu, povodom akcije “Najbolja cena”, u kojoj su od 1.septembra snižene cene za 81 vrstu proizvoda, zahvalio svima koji su se uključili u ovu akciju navodeći da samo svi zajedno možemo da napravimo neki iskorak i damo podršku građanima posebno sada u septembru, kada deca kreću u školu i kada im je pomoć i podrška potrebna.

momirovic,najbolja, cena

“Najbolja cena” obuhvata 81 vrstu proizvoda

Akcija “Najbolja cena” obuhvata 81 vrstu proizvoda, odnosno 700 artikala, koji se po sniženim cenama mogu naći u oko 2.500 maloprodajnih objekata širom zemlje.

Ovi proizvodi u prodavnicama imaju oznaku “Najbolja cena”.

Od 1.septembra pa do kraja oktobra građani će u okviru akcije “Najbolja cena”, koja je pokrenuta na inicijativu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, po cenama koje su povoljnije od akcijskih, u 2.500 maloprodajnih objekata širom Srbije moći da kupe oko 700 proizvoda.

Akcija obuhvata 81 vrstu proizvoda i reč je o prehrambenim i proizvodima za ličnu higijenu, kao i proizvodima kućne hemije.

Prosečno sniženje iznosi 26,82 odsto i ono će ako se procenjuje domaćinstvima omogućiti uštedu od 8.000 do 22.000 dinara.

Ovi proizvodi u prodavnicama imaju oznaku “Najbolja cena”.

“Pozivam ljude da posete maloprodajne objekte po Srbiji, da vide da akcija Najbolja cena nije neka demagoška, populistička akcija, već da je ona realna i da ljudi zaista mogu da kupe više po manjim cenama kvalitetnih proizvoda”, naglasio je Momirović.

Posebno je istakao da je ovom akcijom obuhvaćena i hrana za kućne ljubimce, koja je jeftinija i do 50 odsto, dodajući da to nije najvažnije, ali da jeste lep znak koji pokazuje da se misli i o tim ljudima.

Momirović je dodao da se prema podacima na proizvode i hranu namenjenu kućnim ljubimcima, godišnje u Srbiji potroši više od 100 miliona evra, kao i da u Srbiji sve više građana ima kućne ljubimce, zbog čega je i hrana za njih uključena u akciju “Najbolja cena”.

On je, kako se navodi u saopštenju, rekao i da je jasno kolika je to ušteda u kućnom budžetu ako se uzme u obzir da samo u Beogradu ima više od 200.000 kućnih ljubimaca i da se taj broj povećava iz godine u godinu, kao i da jedan proizvod, na primer suva hrana za životinje, sada iznosi 137 dinara, a do 1. septembra je koštala 275 dinara.

Ministar je naglasio da će ova vlada nastaviti da se bori i u budućnosti za ekonomski standard naših građana i da zaštiti njihove ekonomske interese zajedno sa partnerima iz privatnog sektora.

Momirović je zahvalio i trgovinskom lancu “Maksi” što je deo akcije “Najbolja cena” navodeći da je to najveći trgovinski lanac u Srbiji, kao i da je najveći privatni poslodavac u našoj zemlji.

“Mislim da je red da Srbija poštuje vas i vaše dobavljače i drago nam je da zajedno možemo da damo podršku i našim građanima. Mislim da nije mala stvar da u velikom broju vaših maloprodajnih objekata budu proizvodi iz ove akcije”, rekao je Momirović.

On je naveo i da se sve veći broj prodavnica pridružuje akciji ” Najbolja cena”.

“Nema nestašice proizvoda sa sniženim cenama, kontrolišemo trgovce”

Momirović je izjavio da je akcija “Najbolja cena” već doprinela rastu prometa pojedinih artikala za čak šest puta, kao i da nema nestašice proizvoda koji su obuhvaćeni ovom akcijom, jer kako kaže, svega ima na rafovima.

Momirović je rekao za Tanjug da je interesovanje građana veliko i da država kontroliše da li su vidljivi proizvodi sa sniženim cenama odnosno da li su oni adekvatno označeni.

Ali, kako kaže, najbolja kontrola je kontrola građana.

“Ljudi treba da vide ko je najviše izašao u susret sa cenama, da te proizvode kupe i tako te ljude nagrade. To je najbolja kontrola. Građani, potrošači, oni su najbolje sudije”, naglasio je Momirović.

Kaže da se država odlučila da akciju sprovede u mesecima kada su građani pod većim finansijskim pritiskom, koji trpe posebno zbog početka nove školske godine.

“Ovo nisu simbolična sniženja, ovo su sniženja koja idu i više od 55 odsto, a koja pokrivaju 81 proizvod. Praktično sve što je jednom čoveku potrebno. Mislim da smo uradili veliku stvar zajedno sa našim partnerima iz privrede, sa trgovcima, dobavljačima, distributerima, naravno i sa proizvođačima. Svi su se odrekli dela, a neki i kompletne zarade, kako bismo ljudima omogućili u septembru, a i u oktobru, da kupe više proizvoda za manje para”, rekao je Momirović.

Kada je reč o stanju zaliha proizvoda koji su obuhvaćeni “Najboljom cenom”, Momirović kaže da su spremni dočekali početak akcije.

“Znamo iz iskustva da kada krene ova akcija, pritisak građana je veliki. Ljudi vole kada imaju sniženja, promet zaista poraste i prema prvim informacijama za pojedine artikle promet je porastao čak i šest puta. Nema nestašica nijednog proizvoda”, naglasio je on.

Na pitanje da li postoji mogućnost da se proširi paleta proizvoda obuhvaćena ovom akcijom ili produži trajanje same akcije, ministar navodi da je još uvek rano o tome govoriti.

“Veliki je izazov sprovesti ovako veliku akciju. Naši građani moraju da razumeju da mi, kada pričamo o 81 proizvodu, pokrivamo i kućnu higijenu i svinjsko i pileće meso, pelene za decu, slatkiše, čokolade, povrće, voće, šunku i parizer, čak i humus, kao i hranu za kućne ljubimce. To je toliko široka paleta proizvoda, to su dve pune korpe koje bi, hipotetički, sad imali ispred sebe. To je zaista značajna stvar i pozivam građane da kupuju robu na ovim akcijama”, rekao je Momirović.

Ističe da iskustvo sa prethodnom akcijom “Bolja cena” pokazuje da veća kupovina sniženih proizvoda dovodi do sniženja i ostalih proizvoda.

Kada je reč o očekivanjima Vlade Srbije povodom akcije “Najbolja cena”, Momirović kaže za Tanjug da se nadaju daljem smanjenju inflacije i uštedama građana do 25.000 dinara mesečno.

“Mi kao vlada smo, zajedno sa našim partnerima, omogućili i obezbedili značajno niže cene. Prašak za veš je smanjen između 55 i 60 odsto. To nije mala stvar. Hrana za kućne ljubimce je snižena 50 odsto, a samo u Beogradu 200.000 ljudi ima kućnog ljubimca. Moramo i na te ljude da mislimo”, kazao je on.

Ministar ističe da su proizvodi, obuhvaćeni ovom akcijom, pažljivo locirani, te da je uveren da građani vide brigu države o njima.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com