Narodna banka Srbije pozdravila je odluku Banke Poštanska štedionica da i od 1. septembra nastavi sa primenom umanjenih naknada za platne usluge.
Izvor: Tanjug
Ilustracija: ToskanaINC / Shutterstock.com
Centralna banka u saopštenju poziva i ostale banke u Srbiji da pokažu jednaku odgovornost prema svojim klijentima, savesno poslovno ponašanje i primenu dobre poslovne prakse u svakom delu svog poslovanja.
Narodna banka Srbije navodi da je u prethodnoj godini preduzela čitav niz aktivnosti, čiji je neposredan rezultat odluka svih banaka koje su povećavale naknade za platne usluge građanima od 1. januara 2021. godine, da te naknade u narednih godinu dana, a počev od 1. septembra 2022. godine, umanje za 30 odsto ili ih vrate na nivo pre njihovog povećanja.
Tom prilikom je NBS kao trajnu meru donela Odluku o platnom računu sa osnovnim uslugama, koja je na raspolaganju svim građanima, a kojom je ograničena cena paketa platnog računa sa osnovnim uslugama na maksimalan iznos od 150 dinara i kojom je propisana garantovana sadržina ovog platnog računa.
Narodna banka Srbije će nastojati da banke i drugi pružaoci usluga, pored održanja stabilnosti svoga poslovanja i poboljšanja kvaliteta svojih usluga, dodatnu pažnju posvete daljem obezbeđenju dugoročno održivog poslovnog odnosa s klijentima, građanima i privredom, navodi se u saopštenju.
“Tržišna ekonomija podrazumeva svest da banke postoje zbog klijenata i ova odluka Banke Poštanska štedionica to dokazuje. Kao što vidite ne mora sve naredbom. Ovo je odgovornost na delu”, zaključila je guvernerka Jorgovanka Tabaković.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.