петак, 05.04.2024, 14:17 -> 14:34
Конференција „Бизнис приче“ намењена предузетницима и свима онима који тек планирају да се упусте у предузетничке воде, наставила се и данас у Мастер хали Новосадског сајма. Владимир Станковић, покретач и аутор подкаста „Бизнис приче“ заједно са Немањом Димићем директором компаније ,,БИТ Евентс“, а под покровитељством Покрајинске владе АП Војводине и Града Новог Сада организовао је друго издање конференције „Бизнис приче“.
Нови Сад епицентар бизнис дешавања: Други дан конференције „Бизнис приче“
Учесницима су се данас обратили Владимир Ђукановић (Филозоф са Волстрита), Ана Петровић (Нутриционистички студио), Дуња Јованић (БЕБЕ бренд), Вукан Симић (Fishingbooker), Ана Брзаковић (Digital Way), Татјана Војтеховски (ПЦИ – НЛП), Ајдин Брковић (MonetizeAd) и Владимир Станковић (Бизнис приче).
Дуња Јованић је кроз своје предавање учесницима представила како је текао пут настанка њеног бренда БЕБЕ. „Тешко је наћи заједнички језик у пословању са старијим генерацијама када ви припадате „дигиталној ери“. Фокус је ставила на то колико је за промоцију и раст пратилаца на друштвеним мрежама важно постављање садржаја у реалном времену.
Вукан Симић навео је како је свој бизнис развио из љубави према пецању, као и да успешан и здрав бизнис не може да настане преко ноћи. „Мораш да научиш да ‘позајмљујеш’ решења – неопходно је инспирисати се најбољима у индустрији“, истакао је Симић.
У оквиру БизБаланс разговора Татјана Војтеховски објаснила је на који начин нам НЛП помаже да научимо како се осећамо, јер често ни не знамо како смо, као и да треба да прихватимо уколико смо недовољно добро: „Погрешна уверења воде погрешним одлукама – имамо уверења која смо ‘наследили’, која нас коче, а често их нисмо ни свесни“.
Владимир Станковић је на крају конференције, сумирао утиске са учесницима и најавио наредно издање конференције „Бизнис приче“, које је планирано за 2. и 3. април 2025. године.
Више информација о конференцији можете пронаћи на веб-страницама конференције и подкаста „Бизнис приче“.