Kompanije zainteresovane za učešće na ovom sajmu mogu da se prijave do 15. marta, saopštila je PKS.
“Pozivamo sve kompanije registrovane u Srbiji koje se bave proizvodnjom, preradom ili uslugama u sektoru poljoprivredno – prehrambene industrije, građevine, drvno-prerađivačke, metalske i hemijske industrije, zatim iz tekstila i sektora turizma da se prijave i predstave svoj proizvodni program u okviru nacionalnog paviljona Srbije”, rekla je Bojana Lalović iz PKS.
Ona je dodala da je sajam prilika da srpski izvoznici ostvare saradnju ne samo sa kompanijama iz BiH i drugih zemalja regiona, već i da plasiraju svoje proizvode na treća tržišta.
Tržište Bosne i Hercegovine vodeće je izvozno tržište za domaću privredu, uz obim razmene koji je u 2022. godini dostigao vrednost od oko 3,3 milijardi evra i suficit domaće privrede od više od 840 miliona evra, navodi se u saopštenju PKS.
Ove godine, zemlja partner na sajmu je Izrael, a tokom trajanja sajma, održaće se i podsajamska manifestacija Sajam turizma Mostar, koja je namenjena promociji turističkih potencijala i povezivanju ponuda turističkih agencija.