Za većinu proizvođača hrane iz Srbije, pored tradicionalnih izvoznih tržišta, otvorena je šansa za nove poslovne aranžmane sa UAE, Saudijskom Arabijom, Jordanom, Katarom, zemljama Afrike, SAD, Kanadom i drugim udaljenim tržištima.
Posetioci sajma “Gulfood”, kao i potencijalni poslovni partneri imali su priliku da se upoznaju sa širokim asortimanom najkvalitetnijih srpskih proizvoda počev od svežeg i prerađenog, smrznutog, pasterizovanog i konzerviranog voća i povrća, preko proizvoda na bazi tartufa, ajvara, meda, supa, začina, čajeva, voćnih sokova, džemova i marmelada do širokog asortimana slatkiša i zdravih grickalica, ističe Jovanka Ćalina, rukovodilac Centra za sajmove Privredne komore Srbije (PKS).
Naši privrednici održali su niz važnih sastanaka sa velikim distributerima voća u UAE i zemalja Zaliva, kao i sa predstavnicima trgovinskih lanaca.
Sajam “Gulfood” organizovan je od 20. do 24. februara ove godine, a 25 kompanija iz Srbije, iz prehrambenog sektora, u organizaciji PKS i Razvojne agencije Srbije (RAS), predstavilo je svoje proizvode u jednoj od glavnih hala Trade Centre Arena/World Food, rezervisanoj za nacionalne paviljone.
Na Nacionalnom paviljonu Srbije izvoznu ponudu promovisale su: Master Fruits, Beograd; ITN Group, Zemun; PIK Bečej; Sirogojno Company; Strela Group, Kljajić; Master Food, Užice; Laki, Arilje; Don Don, Beograd; The Fun&Fit Company, Zemun; NS Bomi, Obrenovac; Packom International, Leštane; Minela, Batočina; Tartufi SR, Beograd; Nisha, Beograd; Yumis, Niš; Agranela, Valjevo; Cold Pressok, Beograd; Budimka, Požega; Fruct Company, Udovice; Jaffa Crvenka; Zdravo Organik, Selenča; Naš med, Rača; kao i beogradske kompanije Damar Confit, Revita i Adore Chocolat.
Ovogodišnje, 28. izdanje sajma “Gulfood” prevazišlo je sva očekivanja – preko 5.000 izlagača iz 128 zemalja, od čega 20.000 svetskih brendova, a čak 49 odsto novih izlagača, predstavili su svoje proizvode u 24 hale na preko milion kvadratnih metara i privukli pažnju više od 100.000 posetilaca, kupaca, uvoznika, ditributera i maloprodajnih lanaca koji su imali priliku tokom petodnevnog trajanja sajma da se upoznaju sa vodećim dobavljačima hrane i pića u svetu.