Rast korisničke baze i prihoda Jetela u 2022. godini


Kompanija Jetel (Yettel) saopštila je danas da je njena korisnička baza bila veća dva odsto u 2022. nego godinu pre, kao i da je prema podacima Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) vodeći mobilni operator kada je u pitanju tržišni udeo u prihodima sa 36,85 odsto u 2021. Kako je navela kompanija, “Jetel Svaki dan” i “Jetel Petak” imaju više od pola miliona korisnika, a Jetel aplikacija 1,3 miliona jedinstvenih mesečnih korisnika, sa godišnjim rastom od tri odsto.”Nakon skoro godinu dana, vidimo da korisnici vole Jetel, možda čak i više nego prethodni brend. Opravdali smo poverenje koje imaju u nas, što nam pokazuje i rast korisničke baze od dva odsto u odnosu na prošlu godinu, dok nam je učešće u broju korisnika 33 odsto”, rekao je generalni direktor Jetela Majk Mišel.Podseća da je krajem 2021. godine kompanija lansirala Hipernet, kompletan portfolio usluga za domaćinstva, čime je, kako je navedeno, postala jedan od dva operatora na tržištu koji imaju sveobuhvatnu ponudu fiksne, mobilne telefonije, kućnog interneta i televizije.Nakon godinu dana, Hipernet ima gotovo 50.000 korisnika i tim od 600 ljudi koji radi na razvoju i implementaciji.Istaknuto je i da je u 2022. godini PPF grupa investirala više od 70 …

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com