Tržište dostave u Srbiji vredi više od 10 miliona evra, a korisnici najviše naručuju picu, burgere i roštilj, ali i sveže paste i kinesku hranu.
Izvor: Tanjug
Foto: shutterstock, Hananeko_Studio
Navike potrošača mnogo se ne menjaju kad je u pitanju izbor hrane, bez obzira na to da li je naručuju preko digitalne platforme ili telefonski, kažu dostavljači i navode da uvek prednjači brza hrana.
“Međutim, ono što je specifično za telefonske porudžbine je potražnja za asortimanom supermarketa, namirnicama svakodnevno potrebnim u domaćinstvu, zatim cvećem, dodacima ishrani”, kaže suvlasnik dostave iz Novog Sada Dario Pantić.
Posle ubrzavanja biznisa dostave u vreme pandemije, u 2022. godini usledilo je usporavanje, a dostave nastoje da to kompenzuju probijanjem na tržištu namirnica, navedeno je u saopštenju.
Pantić dodaje da prostor na tržištu u industriji dostave i dalje postoji bez obzira na nepovoljne ekonomske prilike i povratak starom načinu života nakon epidemije.
Takođe, kaže da na području Novog Sada i okoline službe dostave, servisi i platforme izvrše 10.000 do 15.000 dostava dnevno.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.