Vladimir Lučić: “Potvrđeno da je Telekom lider celokupne domaće privrede”

– Crno na belo je dokazano da je Telekom na stazi velikih uspeha – izjavio je Vladimir Lučić, generalni direktor Telekoma, povodom najnovijeg izveštaja Agencije za privredne registre da je Telekom u prošloj godini uspeo da poveća neto i operativnu dobit, da zabeleži rast prihoda od preko 10 odsto i da isplati 6,7 milijardi dinara dividendi.

Vladimir Lučić:

Foto: Miomir jakovljević / Ringier

Vladimir Lučić: “Potvrđeno da je Telekom lider celokupne domaće privrede”

Lučić je izjavio da je “velika čast što je i zvanično potvrđeno” da je Telekom “lider celokupne domaće privrede”.

– Pored Srbije, nedavno je objavljeno i da smo ubedljivo najveća i najuspešnija kompanija za telekomunikacije u svim zemljama bivše Jugoslavije, drugu godinu zaredom. Čak smo povećali razliku u odnosu na drugoplasirani Hrvatski telekom za više od 200 miliona evra prihoda, što je u prošlosti bilo maltene nezamislivo. U prethodnih pet godina uspeli smo da povećamo prihode za čitavih 50 odsto, to je u našoj industriji ogroman rezultat. Sve ovo pokazuje koliko je uspešna transformacija Telekoma Srbija, na kojoj radimo od 2018. godine – rekao je Lučić za TV Hepi.

Lučić je izjavio da nije očekivao “ovu količinu napada od strane naše konkurencije”.

– Već mesec dana svakodnevno emituju negativne priloge protiv Telekoma, a prošle nedelje ih je u jednom momentu za 24 sata bilo čak 26, i to samo na portalima, plus u TV emisijama. Nisam očekivao ni da će neki ljudi koji se predstavljaju kao objektivni u toj kampanji tako aktivno i euforično da učestvuju. Sve to je, međutim, još jedna potvrda da odlično radimo – rekao je Lučić.

Lučić je naglasio da su svi mediji čiji je osnivač Telekom registrovani u Srbiji, da podležu svim domaćim zakonima i da ovde plaćaju sve poreze i naknade.

– Kada govorimo o sadržaju onoga što se emituje, svi mediji u našem vlasništvu, Arena sport, Superstar, Euronjuz Srbija, Blumberg Adrija… značajno su doprineli kvalitetu i raznovrsnosti ukupne TV ponude na tržištu, od čega korist imaju pre svega korisnici. Imamo najbolje sportske sadržaje, najkvalitetniji filmski i serijski program, dok su Euronjuz i Blumberg licence najuglednijih zapadnih medijskih brendova. Bave se izuzetno balansiranim i objektivnim novinarstvom, promovišu evropske, zapadne vrednosti, i niko na njihov rad nije imao jednu jedinu primedbu – rekao je Lučić.

Lučić je istakao da se Telekom Srbija u ugovorima o licenci i sa Euronjuzom iz EU i sa Blumbergom iz SAD obavezao da se neće mešati u uređivačku politiku ovih informativnih medija, čime su primenjeni najviši zapadni standardi.

Lučić je potvrdio da u 10 zemalja članica EU operateri kojima je država suvlasnik imaju svoje medije: Dojče Telekom u Austriji, Slovačkoj, preko takođe državnog OTE i u Grčkoj, Oranž u Francuskoj i Poljskoj, Proksimus u Belgiji i Luksemburgu…

– Takvi su i globalni trendovi i mi poslujemo s tim u skladu. Tražiti da nam se zabrane TV kanali bilo bi i kršenje Ustava Srbije, jer bi se privatna svojina favorizovala u odnosu na državnu i ne bismo imali ravnopravan položaj na tržištu – rekao je Lučić.

Na pitanje o ciljevima kampanje protiv Telekoma, prvi čovek kompanije odgovorio je da su tu stvari jednostavne.

Lučić je istakao da je Telekom Srbija “daleko ispred svih i u Srbiji i u regionu” i da sa svim investicijama ima poziciju “koju bar u narednih deset godina niko ne može da ugrozi”.

– Mi ćemo samo da rastemo, bićemo sve jači i jači. Tu je i širenje kompanije u inostranstvu. Već sada prodajemo sadržaje na pet kontinenata, okrećemo se i dijaspori širom sveta, za šta nam nisu potrebna velika ulaganja jer smo ih već obavili. Blizu smo partnerstava i sa nekim od najvećih svetskih digitalnih igrača i radimo na tome da ceo svet bude naše tržište – rekao je Lučić.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com