On je u intervjuu za današnju Politiku rekao da je EPS od trgovine strujom u oktobru zaradio 7,4 miliona evra a govoreći o zalihama uglja i vode naveo je da je na deponijama termolektrana više od 2,4 miliona tona uglja, što je znatno više u odnosu na ranije periode i da je dobro što smo, uprkos veoma dugom sušnom periodu, sačuvali prilične zalihe u akumulacijama koje iznose 470 gigavat-sati.
“Završili smo sve remonte u termo sektoru, mnoge rudarske sisteme na kolubarskim kopovima i na kopu Drmno smo unapredili, ali je svakako neophodno nastaviti taj trend modernizacije. Ovog leta smo uradili značajne remonte u termoelektranama. Uspešno je završen kapitalni remont Bloka B1, snage 350 megavata, u termoelektrani Kostolac B”, rekao je on.
Dodao je da je urađen kapitalni remont Bloka A2 u TENT-u, koji je veoma bitan ne samo za proizvodnju električne energije već i za grejanje Obrenovca.
Naveo je da bi polovinom decembra trebalo da se završi revitalizacija prvog agregata u reverzibilnoj hidroelektrani Bajina Bašta.
Što se kostolačkog Bloka 3 tiče, rekao je da je pitanje dana kada će EPS preuzeti ovaj blok, snage 350 megavata.
“Blok je prošao testove, urađena su garancijska ispitivanja, čime je pokazana i tehnička funkcionalnost, ali nam predstoji i završetak obimne izveštajne i projektne dokumentacije, kako bismo stvorili uslove za nesmetano buduće održavanje bloka. A činjenica je da je blok na mreži i da uskoro očekujemo njegovo preuzimanje”, istakao je Živković.
Prema njegovim rečima montaža panela za solarnu elektranu Petka u Kostolcu traje i koristi se povoljno vreme kako bi i ovaj projekat snage skoro 10 megavata uskoro bio završen.
Kada je reč o rezultatima plana transformacije EPS-a, naveo je da se prvi rezultati već vide i da je potpuno izmenjena organizacija ljudskih resursa i informaciono-komunikacionih tehnologija.
Odgovarajući na pitanje šta da rade građani Novog Sada koji su platili uvećane račune, koji nisu bili tačni jer su pogrešno očitani, rekao je da je uvođenje novog softvera u EPS donelo izazove, te da je uveren da je sada sve sređeno i da se sve što je pogrešno očitano može ispraviti.
“Što se tiče EPS-a, građani mogu da podnesu reklamacije, ako misle da račun nije ispravan. Ima više načina za podnošenje i na svaku reklamaciju se odgovori. Zajednički je cilj da se svi propusti isprave i da se u što kraćem roku i na najbolji mogući način rešavaju sve dileme”, rekao je Živković.