Svaki korisnik Vibera je u proseku učesnik u barem 6 grupnih četova, a 10 odsto od svih poruka poslatih preko ove platforme dolazi iz Srbije navodi ova kompanija.
0:00/ 0:00
Tokom protekle godine, broj kreiranih naloga porastao je za 22 odsto, a objektivi, koje je aplikacija uvela pre nešto više od godinu dana, korišćeni su preko milijardu puta. Isti su bili od koristi i za kompanije, koje su preko njih jačale svoj imidž, a pokazalo se i da 71% potrošača nastoji da ima lak pristup komunikaciji sa brendom ili kompanijom po izboru.
Tokom 2022. prosečni broj impresija reklamnog sadržaja na Viberu mesečno dostigao je značajnih 6 milijardi širom sveta – od čega je 605 miliona ostvareno u Srbiji.
Poslovne vertikale u kojima je zabeležen najveći rast reklamnih aktivnosti bile su pravne usluge (rast od 450%), finansijske usluge (rast od 433%), pokloni i čestitke (rast od 272%), industrija zabave (215%) i putovanja i ugostiteljstvo (141%).