Lažni proizvodi koji najčešće pokušavaju da se “provuku” na tržište Srbije obično su proizvodi koji su vezani za kućnu hemiju, najčešće tečni deterdženti. Jedna takva situacija desila se pre dva dana kada je zaplenjeno 22 tone lažnog praška. Kako stručnjaci kažu ovi proizvodi su veoma lošeg kvaliteta, a cena je neznatno niža.
– Lažni proizvodi koji se najčešće “provlače” u Srbiji obično se odnose na kućnu hemiju i to su najčešće tečni deterdženti. Ne tako davno desila se slična situacija sa “Perwolm” kao što je to bilo pre dva dana sa lažnim “Arielom”, kaže za “Blic Biznis” Goran Papović, predsednik NOPS.
Blic preporučuje
– Postoje specijalizovane prodavnice koje se bave prodajom takvih falsifikata, a cene su neznatno niže. Potrebno je uvesti redovno kontrole kako do ovoga ne bi dolazilo, jer ovakvi proizvodi su puni hemikalija koje nas truju, dodao je naš sagovornik.
Zaplena lažnog “Ariela”
Pre dva dana desila se velika zaplena, oko 22 tone, lažnog Ariela.
– Ovaj prašak sve jeste, samo nije kvalitet. Prodavao bi se na pijacama i malim lokalnim marketima. Za jedno pranje je potrebna trostruka doza u odnosu na ovaj pravi, i pun je hemikalija koje su štetne, rekao je Papović, predsednik NOPS.
Podsetimo kako je juče izjavio v.d. pomoćnik ministra trgovine i glavni tržišni inspektor Aleksandar Adamović, akcijom tržišne inspekcije je izbegnuta potencijalna opasnost po zdravlje naših građana.
– Pomenuti prašak bio je namenjen kućnoj upotrebi i nalazi se u pakovanjima od po 10 kilograma, a njegova ambalaža u najvećoj meri podseća na originalan proizvod. Međutim, detaljnim proverama u saradnji sa prestavnicima kompanije „Procter & Gamble“, a koja je i nosilac prava intelektualne svojine, nedvosmisleno je utvrđeno da je reč o falsifikatu koji je na srpsko tržište uvezen iz Turske, potvrdio je Adamović.
Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.