Američki trgovinski div se širi na evropskom tržištu

U Nemačkoj bi Aldi, Lidl i Co uskoro mogli da dobiju novog konkurenta. Američki div probija se na tržište ove zemlje.

Izvor: Fenix magazin/Marin Marić

Foto: Profimedia – Francis Joseph Dean/Dean Pictures

Foto: Profimedia – Francis Joseph Dean/Dean Pictures

Kako izveštava Lebensmitel cajtung, novi “igrač” je na pomolu u nemačkoj maloprodaji, prenosi Feniks magazin.

Američka grupacija 7-Eleven ima velike planove za širenje u zapadnoj Evropi. Osim u zemljama poput Francuske, Italije ili Španije, žele da krenu i u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj.

Podružnica japanskog Seven & I Holdinga želi da kontaktira primatelje franšize koji već nude postojeći maloprodajni koncept. Takođe bi mogao da se razmotri gastronomski i hotelski koncept.

U saopštenju 7-Eleven je istakao kako vidi “veliki potencijal” za nemačko tržište. Za 2023. godinu pretpostavlja se nemački promet od 10,53 milijarde evra, za 2027. godinu predviđa se čak 11,90 milijardi evra.

Prema vlastitim izjavama, 7-Eleven trenutno ima više od 83.000 podružnica širom sveta. Koliko je lokacija planirano u zapadnoj Evropi još nije saopšteno.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com