BADVAJZER IMA REŠENJE ZA PIVO KOJE NE MOŽE DA PRODA U KATRU Sve će poslati samo jednoj zemlji

Odluka Katara da zabrani alkohol na stadionima Svetskog prvenstva u poslednjem trenutku ostavila je kompaniju Badvajzer (Budweisers) sa gomilom piva u rukama. Međutim, oni su pronašli inovativno rešenje kako da ga se reše.

Slušaj vesti

0:00/ 0:00

Foto: Shutterstock / RAS Srbija

U zemlju koja pobedi na turniru, kompanija će poslati neprodato pivo, saopštili su u tvitu. Kompanija je potvrdila planove, napisavši da “želi da ovu proslavu sa stadiona FIFA Svetskog prvenstva prenese navijačima pobedničke zemlje”.

Blic preporučuje

“Bićemo domaćini najveće proslave šampionata zemlje pobednice. Više detalja biće podeljeno kada se približimo finalu”, rekao je portparol Anheuser-Busch InBev u saopštenju.

Prošle nedelje, samo nekoliko dana pre nego što je trebalo da počne Svetsko prvenstvo, Katar je objavio da osam stadiona ne mogu da prodaju alkoholni Badvajzer, ostavljajući navijačima samo jednu opciju za pivo: bezalkoholni Bad Zero.

Katar je muslimanska zemlja koja se smatra veoma konzervativnom i strogo reguliše prodaju i upotrebu alkohola. U septembru su zvaničnici rekli da će navijači sa ulaznicama moći da kupe alkoholno pivo tri sata pre početka utakmice i jedan sat posle poslednjeg zvižduka, ali ne tokom meča.

Foto: AP photo / Tanjug/AP

“Nakon razgovora između vlasti zemlje domaćina i FIFA-e, doneta je odluka da se prodaja alkoholnih pića fokusira na FIFA Festival navijača, druge destinacije navijača i licencirana mesta, uklanjajući prodajna mesta piva sa katarskog stadiona za Svetsko prvenstvo u fudbalu 2022. ” – rekao su iz FIFE prošle nedelje.

Budveiser je tvitovao: “Pa, ovo je nezgodno”, iako je objava na društvenim mrežama brzo izbrisana.

“Kao partneri FIFE više od tri decenije, radujemo se našim aktivacijama kampanja FIFA Svetskog prvenstva širom sveta kako bismo proslavili fudbal sa našim potrošačima”, rekao je portparol AB-InBev u prethodnom saopštenju.

“Neke od planiranih aktivacija stadiona ne mogu napredovati zbog okolnosti koje su van naše kontrole” – dodao je.

AB InBev je platio 75 miliona dolara za sponzorstvo FIFA, prema više izveštaja. Dakle, odluka je bacila ključ u marketinške planove kompanije za Svetsko prvenstvo, pošto ta odluka dramatično smanjuje njeno prisustvo hiljadama navijača na Svetskom prvenstvu.

Međutim, verovatno veći deo – njegove TV reklame sa fudbalskim kraljevima Lionelom Mesijem i Nejmarom mlađim – nije pogođen.

(Izvor: CNN Biznis)

Želite da vam “Blic Biznis” donosi najnovije i ekskluzivne informacije o ekonomiji i dešavanjima u svetu biznisa, da čitate o uspesima i padovima srpskih privrednika, ali i poslovima koji u Srbiji i svetu donose novu eru u biznisu. Postanite i vi deo kluba koji čini desetine hiljada menadžera. Prijavite se na newsletter i na mejlu očekujte najaktuelnije i najekskluzivnije informacije.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com