Danubius – ceo vek samo najbolji kvalitet! Srpska testenina osvaja svet

Iz Novog Sada, središta srpske žitnice, mesta gde se ukrštaju vodeni, drumski i železnički putevi, kompanija Danubius član Delta korporacije, izvozi širom regiona svoje tradicionalne i nadaleko poznate mlinske proizvode i testenine vrhunskog kvaliteta, među kojima su vitaminizirane testenine od domaće krupice Danubius Špageta i Radijator – nosioci žiga „Čuvarkuća“.

Komercijalni direktor Stanko Gulić

Foto: Ustupljene fotografije

Komercijalni direktor Stanko Gulić

O značaju sirovina domaćeg porekla u proizvodnji, očuvanju poverenja potrošača i planovima kompanije, razgovarali smo sa Stankom Gulićem, komercijalnim direktorom Danubiusa.

Proizvodi Danubiusa su nosioci žiga „Čuvarkuća” treću godinu zaredom. Koliko је učešće u projektu „Stvarano u Srbiji” doprinelo boljoj poziciji kompanije na domaćem tržištu?

„Ponosni smo na činjenicu da ulažemo u domaću privredu i da proizvodimo naše crvene, dobro poznate, vitaminizirane testenine od domaće krupice, koje su i nosioci žiga Čuvarkuća. Naši potrošači to prepoznaju i verujemo da smo time opravdali njihovo poverenje, jer kupuju domaće proizvode najvišeg kvaliteta, s obzirom da poslujemo po poslednjim IFS standardima, a pritom koristimo sirovine iz naše zemlje. Žig Čuvarkuće je doprineo da potrošači još više steknu poverenje u naše proizvode, jer sada sa sigurnošću znaju da su naši proizvodi domaćeg porekla”.

Da li su istovremeno proizvodi označeni Čuvarkućom i vaši najprodavaniji proizvodi?

„Nosioci žiga Čuvarkuća su naši najprodavaniji proizvodi, Danubius Špageta i Radijator. To su proizvodi od domaće krupice, sa dodacima vitamina A i D, u prepoznatljivom crvenom pakovanju. Kako su to najpopularniji oblici testenine, verujemo da naši potrošači znaju da ceo asortiman vitaminizirane testenine potiče od domaće krupice i da time provereno kupuju domaći proizvod, od domaće firme“.

Koliko ova potvrda kvaliteta i domaćeg porekla pomaže kompaniji Danubius da bude u korak ili čak iznad konkurencije?

„Tržištu nudimo proizvode najvišeg kvalitata, dobrog ukusa, pripremljene po vodećim međunarodnim standardima. To je naš najvažniji adut u trci sa konkurentima. Svakako da i potvrda domaćeg porekla donosi dodatnu vrednost, jer postoji značajan deo potrošača kojima je to važno”.

Tržišta se danas menjaju velikom brzinom. Koji su planovi kompanije za naredni period?

„Ove godine planiramo realizaciju nekoliko projekata, да proširimo asortiman i ojačamo lidersku poziciju u kategoriji testenina i brašna. Važno nam je da održavamo tradiciju i da naši potrošači uvek mogu da pronađu naše proizvode na polici. Shvatamo da se tržište konstantno menja i da su inovacije ključni deo uspeha svakog poslovanja. Investicije u proizvodnju su nešto čemu težimo, kako bismo vremenom proširili svoje kapacitete, opravdali poverenje velikog broja potrošača i išli u korak sa vremenom”.

Kako ocenjujete saradnju sa Privrednom komorom Srbije, gde vidite ključnu ulogu nacionalne poslovne asocijacije i prostor da PKS dodatno pomogne kompanijama u njihovom poslovanju?

„Saradnja sa PKS je oduvek na visokom nivou. Veoma smo zadovoljni novim mogućnostima, kao što je npr. Digitalni privredni vodič i Digitalna lična karta, što je zaista inovativno i interesantno za sve kompanije u našoj zemlji. Prostor za napredak vidimo u promociji domaćih proizvoda, odnosno roba proizvedenih u našoj zemlji. Jačanje pozicije takvih brendova važno je ne samo za kompanije – vlasnike, već i za celu domaću privredu i društvenu zajednicu“

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com