Hotel Fruške Terme postao prvi Movenpick hotel u Srbiji

Potpisivanju ugovora, koji su potpisali viši potpredsednik i direktor razvoja ACHOR Northern Europe Ačor grupe Kamil Jazbek i generalni direktor Promont grupe Milinko Cicmil, prisustvovao je i ambasador Švajcarske Urs Šmid, zamenik ambasadora Francuske Fatih Akcal i predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež.

fruske, terme

Hotel sa 201 sobom nalazi se u Vrdniku, na obodu najstarijeg nacionalnog parka, a deo je jedne od najvećih turističkih investicija u Srbiji Fruške Terme Resort, koji nudi najveći spa, smeštajni i konferencijski centar u zemlji.

Hotel svojim gostima nudi dva restorana i bara, prostor za aktivnosti na vodi i Spa centar, kao i prostorni kongresni centar.

Fruške Terme su vodeći i najveći termalni i Spa resort u Srbiji i nude 12 bazena sa lekovitom, termo – mineralnom vodom koji pokrivaju više od 3.000 kvadratnih metara vodene površine.

fruškogorske, terme

Spa centar se prostire na površini od više od 10.000 kvadratnih metara i više od 12 vrtsa sauna, kao i 11 konferencijskih sala sa kapacitetom za više od 1.000 delegata istovremeno.

Hotel je okružen bogatim zelenilom i prirodom i predstavlja idealno mesto za odmor.

Movenpick Fruške Terme Resort & Spa nagrađen je kao “Najbolja investicija u oblasti turizma u Srbiji u 2019. godini” i nudi površinu od više od 30.000 kvadratnih metara.

brnabić

Odmaralište je deo Strateškog master plana razvoja turizma Fruške Gore koji je usvojila Vlada Srbije 2021. godine, a koji su izradile dve vodeće svetske kompanije – IBI Group, najveća kanadska komoanija za uređenje odmarališta i Horwath HTL, globalni lider u turističkom konsaltingu.

Movenpick je osnovan u Švajcarskoj i imaju više od 110 hotela i odmarališta širom sveta, kao i još planiranih 50 do 2025. godine.

Deo je grupacije Acor koja ima više od 5.300 nekretnina i 10.000 ugostiteljskih objekata u 110 zemalja.

Grupacija poseduje raznovrstan i potpuno integrisan ugostiteljski koncept koji obuhvata više od 40 luksuznih, premijum, srednjih i ekonomskih hotelskih brendova, mesta za zabavu i noćni život, restorane, barove, brendirane privatne rezidencije, zajedničke smeštajne objekte, usluge konsijerža, co-working prostore i druge sadržaje.

Akor Grupa zapošljava 270.00 ljudi, ima 40 brendova i 5.300 hotela u najrazličitijim krajevima sveta, a u Srbiji je prisutna od ranije sa nekoliko brendova, poput hotela Mama Shelter i Mercure Belgrade Excelsior.

U projekat “Fruške Terme Resort & Spa” Promont Grupa je do sada uložila 80 miliona evra i to u tri luksuzna hotelska rizorta sa 300 luksuznih soba, 14 otvorenih i zatvorenih bazena sa termalnom vodom i drugo.

Promont Group je osnovana 1958. godine i od svog osnivanja evoluirala je u jednu od najznačajnijih kompanija u sektoru građevinarstva, energetike i destilovanih pića u Srbiji i na Balkanu.

U početku poslovanja, Promont Group bila je mala porodična kompanija koja je uspela da od jednog hotela, Premijer Akva, izgradi veliki kompleks “Fruške Terme”, u koji danas dolaze ne samo gosti iz regiona, već i Evrope i celog sveta.

Brnabić: Možemo da se takmičimo sa najboljima

Premijerka Ana Brnabić poručila je danas, nakon potpisivanja ugovora o franšizi kojim je hotel “Fruške Terme” u Vrdniku postao prvi Movenpik hotel u Srbiji, da podrška vlade privredi ne može da ima velike rezultate ukoliko ne postoje privrednici koji će svojom hrabrošću i radom napraviti odlične rezultate, kao što je to uradila Promonte grupa sa “Fruškim Termama”.

brnabić,fruškogorske, terme

Obraćajući se vlasnicima Promonte grupe, porodici Cicmil, Brnabićeva je od srca zahvalila njima i njiohovom timu zato što su danas, kako kaže, pokazali nekoliko stvari zbog kojih svi mogu da budu ponosni.

“Pod jedan, pokazali ste da možemo da se takmičimo i budemo rame uz rame sa najboljima, u privredi, preduzetništvu. Ovo što smo danas ozvaničili, a na čemu ste naporno radili, je najbolji pokazatelj vašeg kvaliteta, znanja i profesionalizma”, kazala je premijerka.

Dodaje, druga stvar kojom treba da se ponosimo i koja pokazuje koliko napredujemo kao zemlja, jesu domaći preduzetnici i porodične komapnije.

“To smo gledali kod mnogo uspešnijih od nas, a to je kičmeni stub jake privrede”, istakla je ona.

Brnabićeva kaže da je treća stvar kojom treba da budemo ponosni ta što sve više vidimo da Srbija ima i može da se takmiči sa banjskim destinacijama.

“Gledali smo sa čežnjom u Mađarsku, Nemačku, Austriju, a sada smo sve više takva destinacija”, kaže premijerka i dodaje da je Srbija istorijski ne tako davno, pre Prvog svetskog rata bila jedna od najpoznatijih evropskih destinacija u banjskom turizmu, a onda se sve to izgubilo, propalo.

Navodeći da smo izgubili i samopouzdanje, Brnabićeva ističe da Cicmili danas pomažu da se vratimo na scenu kao jedne od banjskih evropskih destinacija.

Prema njenim rečima, u poslednjih osam godina radilo se na tome da svako ko dođe u Srbiju vidi našu zemlju kao otvorenu za biznis, počev od aerodroma, novog terminala, tornja, infrastrukture, podrške privrednicima.

“Da je Srbija otvorena za biznis, posebno u sektoru turizma i ugostiteljstva govore i brojevi. Prvih pet meseci ove godine broj turista je veći za 70,8 odsto u odnosu na prošlu godinu, a porast stranih turista je 156,2 odsto, to je neverovatno”, kaže premijerka.

Dodaje da samo u maju ove godine zabeležen 86 odsto porast u ukupnom broju turista, od čega 165 odsto stranih turista.

Viši potpredsednik i direktor razvoja ACHOR Northern Europe A c c o r grupe Kamil Jazbek naveo je da je ovo značajan i uzbudljiv projekat i zahvalio Promont grupi što su imali viziju ovog projekta.

potpisivanje, ugovora,fruškogorske, terme

“Daćemo sve od sebe da vaš hotel bude još uspešniji nego što je danas”, kazao je Jazbek.

Kako kaže, A c c o r grupa se već dugi niz godina zalaže za održivost, a održiv turizam podržava nacionalni park Fruška Gora.

Navodeći da stalno preuzimaju hotele, u proseku jedan dnevno, Jazbek ističe da partnere pažljivo biraju i to po održivosti.

“Kada pričamo o Srbiji, ona postaje sve više međunarodna turistička destinacija, otvorenija je za biznis. Ova spa lokacija pruža neverovatan proizvod”, kazao je Jazbek i dodao će A c c o r kao lider u svetu hotelijerstva, to ponudiiti i u Srbiji.

Dodaje da A c c o r grupa ima 170 hotela, dok je 150 u procesu priključivanja.

Generalni direktor Promont grupe Milinko Cicmil kazao je da je za njega danas izuzetan dan i da u danas ima najveću tremu kada je reč o poslovanju komapnije u kojoj je 33 godine.

“Napravili smo nešto što nisam ni sanjao. Kada smo ulazili u turizam, to je bio izazov 2010. godine, nismo ni pomišljali da ćemo biti na ovom mestu i imati čast i priliku da potpišemo ugovor sa jednom od najvećih svetskih kompanija u oblasti turizma”, kazao je Cicmil.

fru, kogorske, terme

Dodaje da je u turizmu njihova kompanija prepoznata na domaćem tržištu i u tom smislu navodi da su prošle godine došli na treće mesto po broju posetilaca, iza Sokobanje i Vrnjačke banje, dok su u prvom kvartalu ove godine prešli na drugo mesto, odmah iza Vrnjačke banje.

Cicmil kaže i da i u planinskom turizmu beleže treće mesto, iza Kopaonika i Zlatibora i ističe da su sve to postigli za 10 godina.

Prošle godine, kako kaže, zapošljavali su više od 300 zaposlenih, a ove godine imaju više od 400 zaposlenih.

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež istakao je značaj svakog uloženog evra u turizam.

“Svaki uložen evro u turizam, donosi tri evra u druge grane privrede”, naveo je.

Današnje potpisivanje ugovora o franšizi, kako kaže, predstavlja veliku stvar za region Fruške gore, ali i za celu Vojvodinu i Srbiju.

“Promonte će dobiti mnogo ulaskom u sistem Akora, nova znanja, tehnologije, mogućnosti, ali A c c o r je danas primljen u porodicu Cicmil, dobićete toplinu i novi način da primate goste”, kazao je Čadež.

Ambasador Švajcarske Urs Šmid istakao je da je srž Movenpicka vratit planeti ono što nam je dala.

“Želimo da podržimo lokalnu privredu”, kazao je Šmid i dodao da je oduševljen time što je Švajcarska doprinela razvoju Srbiji.

Kako je rekao, bilateralne veze dve zemlje jačaju, a spoljni promet povećan je za 20 odsto.

“Kada je reč o trgovini uslugama, četvrti smo partner Srbiji i prvi direktni strani investitor. Švajcarska je dugoročni partner Srbije sve sa ciljem pružanjem pomoći evrointegracijama Srbije. Takođe, četvrti smo bilateralni donor u Srbiji”, kazao je ambasador.

Čadež: “Fruške Terme” naš adut za Ekspo 2027

Hotel “Fruške Terme” u Vrdniku postao je danas prvi Movenpik hotel u Srbiji i deo međunarodne Akor grupe, što će omogućiti dalji razvoj turizma naše zemlje, malih i srednjih preduzeća povezanih sa ovim banjskim kompleksom na Fruškoj Gori, ali i obezbediti dodatni adut Beogradu da dobije priliku da bude domaćin specijalizovane svetske izložbe Ekspo 2027, izjavio je danas predsednik PKS Marko Čadež.

U obraćanju posle potpisivanja ugovora o franšizi između Akor grupe i Promont grupe, u čijem je vlasništvu kompleks “Fruške Terme”, Čadež je rekao da je sa rastom srpske privrede proteklih 10 godina rasla i kompanija Promont, mala i srednja preduzeća u Novom Sadu, Beogradu, Inđiji, Irigu, i da je privredni doprinos ove porodične firme od izuzetnog značaja za turizam Srbije.

“Svaki potrošeni evro u turizmu donosi tri potrošena evra u povezanim industrijama, bilo da je reč o građevinarstvu ili proizvodnji hrane”, naveo je Čadež.

Istakao je da je vest da će biti potpisan ugovoru o franšizi francuske i srpske kompanije izazvala juče veliko interesovanje stranih delegata na predstavljanju kandidature Srbije za Ekspo 2027 u Parizu.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com